Hey.. Leder efter et godt sted at spille som er under ongame.. Er der nogen der kan anbefale steder som også går ind under statens beskattede sites, sådan man ikke selv kan stå i en situation hvor man skal betale skat..? Ligeledes ville det være rart hvis man kunne få en form for rake-deal eller lignende.. :)
Ongame
skal siges at Bet24 og scandic ikke tages med i mine overvejelser..
tak for svar.. :)
Jeg spiller på Betsafe, og kan ikke sige noget dårligt om dem overhovedet indtil videre. Deres live support er utrolig god, og man får altid den bedste hjælp og de bedste svar.
Derudover kører de også med en turneringsserie kun for danskere for tiden, så der er da også dejlig value til os danskere :-)
Både Betsafe og Betfair er to gode valg. Pbaek havde et par uheldige oplevelser i forbindelse med overgangen til Nem-ID, hvor han desværre ikke fik tilfredsstillende hjælp. Som konsekvens heraf, har vi fået tilknyttet BetsafeRasmus, så vi undgår en lignende situation i fremtiden.
Men som sagt er både Betfair og Betsafe et fint valg. Betsafe starter deres næste $80.000 race i morgen, og Betfair kører med deres Natural Born Grinders race, hvor man blandt andet kan vinde et sæde til WSOP.
Jeg fik også tilknyttet en gut fra Betsafe på Skype efterfølgende, for at være sikker på i det mindste at få svar på eventuelle spørgsmål indenfor en overskuelig tidsramme.
Når denne gut så også svigter og helt undlader at besvare henvendelser er det jo næsten en opfordring til at jeg spreder budskabet om deres ligegyldighed overfor meget loyale kunder. Så det har jeg i sinde at gøre når chancen byder sig.
Jeg har svært ved at se hvordan man kan faile så konsekvent og over så mange omgange, med mindre kunderne reelt rager dem en fjer.
Det er jo træls at du også blev ramt af manglende service på Skype. Men du må indrømme, at du fik rigtig fin hjælp af Rasmus, og han til sidst fik løst dit problem. Jeg har påpeget den service (eller mangel på samme) du fik i første omgang, og det var blandt andet derfor at Rasmus nu hjælper til. Vi kan desværre ikke ændre på fortiden, men kun arbejde fremad og sikre os at noget lignede ikke opstår for dig eller andre. Det er jeg tryg ved, efter at Rasmus er begyndt at hjælpe til.
Rasmus fik ikke løst mit problem. Hvor har du det fra?
Jeg endte selv med at formattere min harddisk og starte helt forfra. Det var langt fra en optimal løsning, men det fik da klaret problemet med Betsafe. Ingen af Betsafes forslag - når der endelig kom et - hjalp.
Når det er sagt forsøgte BetsafeRasmus at hjælpe over PM og han var tydligvis indstillet på at gøre hvad han kunne, men løsningen kom altså ikke fra ham.
Han anbefalede iøvrigt at jeg fik den anden gut (VIP Manager) på Skype, så der ikke vil være problemer med kommunikationen fremover. Denne gut har dog stadig ikke svaret på henvendelser, som jeg skrev til ham for over en måned siden nu.
Igen, hvem har sagt at nogen fra Betsafe fik løst mit problem. Eller er det bare noget du går ud fra? Du må gerne kigge mine PMs igennem.
Nej du har ret, du fik løst problemet ved at formatere din computer, inden at han fik svar fra Betsafe. Det beklager jeg. Som jeg ser din sag, så var der et lokalt problem på din computer, som Betsafe på daværende tidspunkt ikke havde mulighed for løse. Som jeg kan se i dine PMs mellem dig og Rasmus, så arbejdede han på højtryk for at finde ud af, hvorfor du ikke kunne logge ind.
Så for at opsummere, så var min pointe at du havde fået en dårlig oplevelse i forhold til manglende kommunikation inden Rasmus kontaktede dig. Derfor er jeg også glad for, at Rasmus nu er fast tilknyttet til PokerNet.
@TheHogunBomb
Mon ikke det er den samme. Ved ikke om de har flere.
@Dieb
Jeg må lige rette dig på en række punkter.
Nej du har ret, du fik løst problemet ved at formatere din computer, inden at han fik svar fra Betsafe.
Det skal lige nævnes at det her var efter jeg havde ventet over en måned på at Denise også bare lige skulle have svar fra Betsafe.
Som jeg ser din sag, så var der et lokalt problem på din computer, som Betsafe på daværende tidspunkt ikke havde mulighed for løse.
Der var flere i den oprindelige tråd med samme problem. Derudover er der også tre i denne tråd www.pokernet.dk/forum/betsafedk-ekstra-support-profil.html der har haft samme problem. Ved ikke om de har fået det løst endnu.
Som jeg kan se i dine PMs mellem dig og Rasmus, så arbejdede han på højtryk for at finde ud af, hvorfor du ikke kunne logge ind.
Det har jeg ikke nægtet.
Så for at opsummere, så var min pointe at du havde fået en dårlig oplevelse i forhold til manglende kommunikation inden Rasmus kontaktede dig.
Både inden og bagefter. VIP-Manageren, som TheHoGunBomb tilsyneladende har haft lignende dårlige oplevelser med, kom jeg i kontakt med samme tid eller efter jeg snakkede med Rasmus. Bl.a. på anbefaling fra Rasmus.
Når det handler om tekniske løsninger som rammer relativ få spillere, så kan det være ret svært for en teknisk afdeling lige at få løst problemet. Derfor ser jeg også problemet i manglende kommunikation fra deres side. Det kan vi desværre ikke ændre på nu, men den del burde være løst efter Rasmus er kommet til. Han har ikke tidligere været bekendt med, at du ikke har fået svar fra VIP-Manden, men er allerede i gang med at undersøge sagen. Så skulle du eller andre opleve problemer på Betsafe, så må I meget gerne sende dem til Rasmus.