En kammerat og jeg søger 1stk super hest der kan begå sig på ongame.
Du skal selv kunne overflytte til sitet, mod at du modtager via PokerStars.
Der skal opgøres rail tråd hvorved der opdateres med tours, tour id , samt bust hands.
Lav dit eget oplæg om hvorfor lige netop DU skal have chancen, samt hvormeget volume og længde på deal du kunne ligge i det.
Cut er 60/40 ved Finale bord 50/50 samt en dialog om noget bonus.
Modtager ingen ansøgninger fra folk med kort, eller via PM.
Sgu den rette ikke melde sig, vil jeg lukke den med overkskriften cancelled.
Ser frem til at modtage gode ansøgninger, og herfra ønsker jeg bare alle Pn'ere en god mandag aften!
Mvh
Seille
Bohn er valgt.
GL
Du kunne jo passende lukke denne så :)ongame projekt
Åh forhelvede, det er jeg dybt beklagelig over, det jeg ked af clientadvis.. :(
Det er ikke iorden, så sker ikke igen da.
Er smuttet i farten ovenpå alle de andre mange stakes jeg har udbudt.
Undskylder nok engang!
Hey m8.. Vil gerne søge til nogle low limit tours. Jeg kan spille de fleste dage om ugen, og havde forestillet mig, at projektet kunne køre til fx. nytår?
Jeg fokuserer altid 100%, når jeg spiller for andres penge, og så er det intet problem, hvilket buy in tours ligger på. Om det er $1, $2 osv, så er der 100% fokus.
opr
GL med valget!
hehe - DET kalder jeg en undskyldning - np ;)
@Andy
Det var en gammel lignende tråd jeg har lavet, hvor fokus for at lukke den fuldstændig var røget, så er dejligt nogen er mere vågne end jeg er hehe. :)
God ansøgning balsgård, du har jo været ude på eventyr en del gange med mig må man sige.
Lad der endelig komme en masse flere
@Andy
Seille viser bare hvor høflig han er :)
GL
Hejsa
Lyder som en spændende deal, det kunne nemt være startskud for mig til at prøve noget andet end stars.
Mit game er nok mest MTT. måske lidt sng. men det aftaler vi jo nærmer om.
Med 250$, vil jeg forslå vi spiller mest 5$ med enkel skud på 11$ måske nogle sats. kender ikk ongame's tours.
Da jeg vil være ny, vil vi kunne få bouns rakeback som vil kunne indgå i dealen.
vi kunne finde en sidde sammen. vil mene jeg er en troværdig profil på PN, men du får gerne tlf. mail facebook msn skype osv.
kan lægge mange timer i det, som tingene ser ud nu.
Stars
Martin
Jeg er da frisk på den her deal.
Jeg har tidligere spillet en del på Ongame og har også nogle final tables, bl.a. for KD her fra PN hvor der blev lavet overskud på 10k+ kr.
Jeg har iøvrigt 60% flad rakeback på dette netværk som self vil indgå i BR.
Min plan vil være at spille op til 11$ FO MTT samt SNG på max 5,5$
jeg kan smide en god volume hvor der nok vil blive spillet 4 dage ugenligt.
Nick ongame: casperSkive
Nick stars: UTGclick
Jeg skal self have chancen da jeg er pisse sulten efter at komme til at spille noget poker efter en mindre pause og fordi jeg mener at kunne lave nogle gode resultater på den lange bane. Jeg vil foreslå der spilles til 1. januar i første omgang, så må vi se om der efterfølgende skal forlænges.
Lad der endelig falde flere ansøgninger ind.
Må være flere der ønsker at tjene til store julegaver i år ;)
ja hvem ville ikke gerne det :)
men ham de kalder ROI er ikke min ven
gl til jer
smider lige en ansøgning senere i aften... ser jo ud til at være et lækkert stake ;)
Hey Sielle
vil enormt gerne spille denne deal for dig/jer på Betsafe eller på pn's nye samarbejds partner Red Club poker (ipoker), så hvorfor vælge mig, tjoo har holdt en pause fra pokeren da jeg blev kørt lidt træt i det, men nu er jeg tilbage og klar til at rykke dem rundt igen ;)
Vil spille sng/mtt op til 5.50$ og vil når rullen er blevet til 400$ vil vi rykke op til et par 11$ mtt/sng's samt 5.50$ stadig.
har på red club poker en 200% signup bonus stående klar til at vi skal spille den fri ;)
jeg vil pt kunne spille op til 5 dage om ugen da jeg går hjemme og kan klare op til 8 borde af gangen :)
har ikke nogle stats som sådan at gå ud fra ud over mine pokerstars stats : ps stats
lidt ongame stats
Nej der er endnu ikke valgt nogle endnu Fumle, vi giver den lidt dage endnu og træffer så beslutning.
Så der kan altså stadig søges :)
Ty hamsjelv
Jeg ønsker dig en god weekend, med lidt god øl til ganen iaften måske? ;) hehe
takker for chancen.. tak hamselv :)