Hej
Vil lige høre Pokernet´s brugere angående ovenstående problem i går.
Sagen er Jeg spiller ovenstående turnering i går fra bwin´s pokersite, sitet crascher og jeg bliver smidt af, over en time senere kan der logges på igen og turnering har kørt videre i al den tid bwin´s server har været nede, jeg er blinded meget ned (ca.1100 chips tilbage ud af startchips 2500) får mig dog kæmpet mig lidt op, dog aldrig over gennemsnitsstak, men holder den kørende til vi når i pengene, hvor den dog ikke går længere:0)
Skriver så til bwin i dag at jeg forventer mit indskud tilbage pga en så stor fejl fra deres site og jeg ikke kunne spille på lige vilkår som alle andre, men de er ikke til at snakke med, får at vide at fordi jeg nåede i pengene så kan jeg intet få refunderet (de skriver iøvrigt ikke om jeg havde fået mit buyin tilbage hvis jeg ikke havde nået pengene).
Er det mig der er helt galt på den eller burde de ikke kompensere mig for Deres fejl, ved godt at jeg nåede i pengene, men kunne måske blevet til meget mere hvis man havde lige vilkår som alle andre og ikke var blevet disconnectet i over en time.
Lad mig høre folkets mening og om der er noget at gøre...
Have a nice day
Rasor11
Ongame championchip 200k disconnect
drop nu bare B-win... helt igennem umulig support og site
umm wtf er problemet, du er nået i pengene ergo har du vel tjent mere end dit buyin ikke???
Hvis du skal have dit buy in retur, skal du vel også tilbagebetale din gevinst.
Du kan ikke få både i hoved og røv.
Derudover: DROP bwin!!!
Når du vælger at spille videre og tilmed kommer i pengene så synes jeg ikke du har en sag.
Havde du valgt at lade være med at spille touren og bare blinde dig død, så ville jeg til gengæld mene at de skulle returnere (som jeg også har oplevet flere gange at de har gjort).
Så jeg skal forstå at ud fra Jeres holdning at næste gang i spiller en turnering, så er det ok at i får mere ind halveret Jeres start chips uden grund og uden at have gjort noget forkert, bare i når pengene???
Det er da noget af en holdning at have til turneringspoker, men fint spurgte jo selv om folks mening.
OG bwin ER DROPPET :0)
mvh
Rasor11
@razor
Please forklar logikken bagved både, at få udbetalt din genvinst(som er over dit buyin) og så af en eller anden grund få dit buyin tilbage??? Din logik er wayyyyyy off, medmindre jeg overser et eller andet??
Fair nok.
Grunden til at det går mig på er at som jeg skriver ikke kan få lov til at spille på lige vilkår som alle andre i turneringen og selvom jeg er med, er jeg lowstacked hele vejen pga noget jeg ingen indflydelse har på.
Du har jo et valg , du kan sige ok jeg har mistet over halvdelen af start stack og vil ikke spille med de vilkår , så kan du henvende dig få dit buy in tilbage..
Du godtager vilkår og acceptere dermed også tingene.
hvad med mit indlæg??:(
@razor
Du har stadigvæk ikke forklaret hvorfor du mener du både skal have din gevinst og dit buyin tilbage??
Wtf? Pga crashet, får du jo bare et gratis freeroll på at cashe mere end buyin tilbage? Alle vil da tage den situation 24/7?
@Rasor
Helt forkert argumentation når du kommer i pengene. Havde du røget ud inden pengene burde du (og havde sikkert også fået) refunderet dit buy in.
Men i den situation du kommer i bør du ikke kompenseres yderligere da du trods alt kommer itm - hvilket jo nemt kunne være ikke var sket hvis du faktisk havde spillet dine hænder i det tidsrum du var sit out.
Tag og værd tilfreds med du fik mere ud af din startindsats under svære omstændigheder istedet for...
men kunne måske blevet til meget mere hvis man havde lige vilkår som alle andre og ikke var blevet disconnectet i over en time.
Eller også kunne det være blevet til meget mindre. 85% af alle spillere i en turnering ender uden for pengene, sandsynligheden taler for du havde været en af dem. Istedet får du et freeroll - overvejende sandsynligt bwin havde betalt dit buy in retur.
Havde du også klaget hvis du havde vundet turneringen?
sad også ude igår omkring en halv time på scandic mistede 1000 chips har dog droppet at skrive til den dovne support/frederik