Er interesseret i at høre om jeg er den eneste, der stadig oplever at ongame klienten stadig crasher ned mens man sidder og spiller cash ?
Ongame client crasher
skete 2 gange for mig igår inden for min, men har ellers ikke oplevet det..
Min crasher også, især når jeg kører +6 borde.
I går crashede den da jeg havde AA på 2 borde. Elsker det...
Ongame har et problem med CPU forbrug for tiden, har talt med deres tekniske manager som var ude på jyllingevej PK igår og han lover at der vil komme en løsning inden for et par uger, så det glæder jeg mig til.
Ja, helt sikkert. Softwaren er alt for tung til en pokerklient, hvis der skal multitables. De sørger for at spillerne genererer mindre rake.
Alternativ markedsføring kan man vel kalde det..
Nu kan man lige pludselig ikke gemme de noter man skriver. ♠
@Acecobar
Har oplevet lignede problem for godt en uge siden.. Det hjalp da jeg genstartede computeren.. Eller i mit tilfælde slukkede for computeren og tændte den senere da jeg havde lyst til at game igen..
Jeg ville gerne spille min championchip i aften som jeg gør hver søndag men jeg kan simpelthen ikke.
Den tager hele 267.000 kb i cpu forbrug.
Sjov iøvrigt at se at PokerStars som er bedst på samtlige områder også er den software der har lavest cpu forbrug, 13k. Dernæst fulltilt 21k. Ipoker er til grin 67k og partypoker er helt gal med 54k.
Alle tal uden åbne borde men kun lobby.
At spille i browser holder ikke en meter, så scandci og ongame må simpelthen gå glip af min rake indtil de får lavet den update.
jeg spiller i browser på ongame, har opgivet at spille på andre måder..
de må miste sygt mange penge
Jeg har også prøvet at forklare dem at de mister rake fra mig, indtil de tager sig sammen og får rettet op på klient-problemerne. Jeg gider ikke miste penge på klient crashes eller sidde og time out mens jeg leder efter nye borde (pga manglende wait list)
Den anden dag får jeg så en mail på dansk hvor de beklager de problemer, der har været med softwaren.
Jeg svarer tilbage på dansk (da de nu selv åbnede op for det åbenbart var en mulighed) og får nu at vide at de ikke har dansksproget support. Synes de viser sig mere og mere professionelle :-)
det sygt uprofessionellet! tænk den kan ske i år 2009 at lave sådan en brøler !
de må midste sygt med kunder/penge !
jeg er selv hoppet væk
jeg har bedt dem melde ud officielt når problemerne er rettet, har ikke spillet ongame den sidste uge da jeg simpelt ikke magter at skulle kæmpe med min PC..........to bad for der var god value i deres tourneys
kommer insta tilbage når min PC kan trække deres lobby igen....
Hvad gør man med bonuser, der skal cleares inden 7. Juli ??
Et eller andet sted, har de vel brudt aftalen, ved at gøre klienten ubrugelig.
@lecter
er sikker på at du kan aftale noget med deres manager.....dumme tror jeg ikke de er
Jeg har kørt 8 borde uden de store problemer. Små lagperioder kun... Har lige tjekket hvor meget det tager.. 760k!!!!!! Hjernedødt!