Sad lige og spillede en 10$ turbo DON på Ongame hvor min modstander tilsyneladende mister sin forbindelse og bliver ved med at reconnecte igen og igen. Efter 2 minutter åbner jeg så et cash game bord på siden hvor at tjekke om det er mig der har tabt forbindelsen, men cash game bordene kører fint uden connection problems overhovedet.
Efter jeg har konstateret dette lukker SnG bordet så ned med en error message som jeg i min tiltede frustration bare instant klikker "ok" til. Nu står jeg så her, uden at vide om jeg cashede. Har hvertfald ikke fået nogle penge..
Nogen der har oplevet noget lignende? Gider Ongame supporten overhovedet høre på sådan en historie eller?
Ongame connection?!
29-04-2009 21:46
#1|
0
29-04-2009 22:07
#2|
0
jeg oplever desværre ofte med Betsafe, at der kommer en fejl meddelse på SnGs. Så den lukker alt ned, oplevede det aldrig på scandic. Så ved ikke rigtigt hvad problemet er
29-04-2009 23:14
#3|
0
BUMP!
Vi må fortsætte med at holde disse interessante tråde på forsiden!
29-04-2009 23:15
#4|
0
jeg har tit oplevet det samme
29-04-2009 23:25
#5|
0
Har også haft problemer i små perioder de sidste par dage. Pengene er altid kommet indenfor en times tid.
30-04-2009 00:00
#6|
0
SoderberG OP
@ Incrazy / x_Rastaman
Fik du pengene igen? Skrev du til dem?
@ Razga
De er stadig ikke kommet igen over 2 timer efter. :)
Er det overhovedet værd at græde til supporten eller er de bare care?
@SuperSennels
img524.imageshack.us/img524/8437/carepolice.jpg
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!