Er jeg det eneste, der bliver smidt af og på Ongameklienten i aften?
Jeg er disconnected 6 gange og internetforbindelsen er ikke væk. Jeg ringede til en kammerat, som jeg vidste sad og spillede - han blev ikke disconnected en eneste gang!
WTD???
ongame disconnecter
det sker i øvrigt samtidigt på ipoker men ikke på stars og boss. går snart amok over det....
f... en joke
Er lige disconnected 5 gange indenfor et kvarter - det er pænt dyrt i længden, når man bliver disconnected midt i store potter...
man skal nok ikke regne med komp fra Ongame...
De mener jo selv, at de har en super software!
Det, der undrer mig mest er, at det er samtlige ongameklienter, som jeg har installeret, der disconnecter - så det er ikke installeringen, der er problemet
Jeg er også begyndt at opleve problemet igen. Der har ellers været en god periode hvor dette ikke har fundet sted. Men det er nok en udfordring du må lære at leve med i perioder, når du vælger at spille på Ongame´s software.
Jeg er klar over, at mange har haft problemet med disconnects, men det er aldrig sket for mig før! Dvs. at jeg "selvfølgelig" er blevet disconnected før, men ikke 10+ gange i samme session. Det tyder desværre på, at jeg nu er på ongames disconnect-liste...
Det er godt nok dyrt, når man har en stribe borde åbne og hver gang mister alle de penge man har smidt i potterne!
Jeg blev også disconnected 10 gange i løbet af aftenen igår selvom jeg meget sjældent har connection problemer derinde og begrænsede mig derfor til at spille en enkelt tour på ongame. deres 50d sh kl.19.30. Jeg endte dog den tour med at komme heads up med ca even stacks for så at disconnecte i en stor hånd hvor jeg har nutflushdraw og bliver clickraiset på turn. Da jeg kommer tilbage, ca 2 minutter efter, har min modstander grindet mig ned i 1bb og jeg taber.
Jeg skriver så til min ongameudbyder for at gøre dem opmærksom på mine frustrationer og selvfølgelig i håb om et plaster på såret, da det var et problem for andre ved mine borde og folk på pokernet havde samme problem - i højere grad end det normalt sker derinde. Jeg var samtidig online på andre sites, men det er et argument, jeg ved de ikke bider på. Jeg skriver sobert og forklarer dem problemet ret udførligt synes jeg, uden at give for meget udtryk for hvor frustreret jeg egentlig var.
Min ongameudbyder svarer idag på 4 linier, at ingen andre havde de problemer og det ikke er noget de kan tage sig af. Forskellen på 1. og 2.pladsen var ca en 900 dollars tror jeg, så det er såmænd mest princippet, når det nu ret åbenlyst var et problem for mange den aften, der gør mig frustreret.
Jeg er udover det en ret loyal kunde på det site og raker for en del hver måned og har gjort det en del år. Jeg havde egentlig være tilfreds med en anerkendelse af problemet, en undskyldning og evt. et mindre plaster på såret, men bliver istedet reelt set bare bundet en kort løgnhistorie på ærmet. Så eh, synes I det er en 'fair' behandling? Og er der nogen der har erfaring med lignende situationer derinde?
Jeg røg også af et par gange igår..
Jeg oplevede også, at klienten var ufattelig langsom til tider.. Der går fx et par sekunder før den reagere på ens valg osv..