Er jeg den eneste, der ikke kan komme ind på Eurobet klienten nu?
Når jeg åbner klienten, kommer der bare et helt sort vindue i stedet for den tekst, der normalt er der.
Når først det sorte vindue er åbent, kan man ikke lukke det igen, ved mindre man helt lukker processen under CTRL+ALT+DEL.
Er jeg den eneste?
Ongame klient problemer - sort skærm
Er der ikke en eneste, der gider fortælle, om de kan komme på? Eventuelt bare en anden Ongame klient? :)
heller ingen her.. er netop vendt tilbage til de dejlige blå pokerborde efter en god lang pause, og det virker fint indtil videre :)
lol mate, jeg kender en med samme problem på heypoker.. Han har prøvet det hele og tech support forsøger også at fixe..
Skriv venligst til supporten og få dem til at tage fat i ongame angående problemet, det stinker jo obv..
Har ligende problem, bare med borde.
Efter min klient (Scandic) har været åben i 10-15 min kan den ikke åbne flere borde, og de er bare sorte. Så skal jeg lukke hele klienten før de kan lukkes. Har også haft en samtale igang i nogle dage, hvor de bare siger at deres tekniske afdeling arbejder på det.
Fuck, hvor er det frustrerende. Jeg har ikke haft lyst til at spille poker i 1½ måned, og nu hvor jeg endelig får lysten tilbage, så virker lorteklienten ikke. ARRRRRRRRRRGH.
At spille i browseren er ikke en mulighed, da en hel masse muligheder ikke er tilgængelige, og desuden virker PT3 ikke.
@fissehans
Nu har jeg også prøvet Scandic, og der får jeg præcis det samme problem. D'OH!
Jeg bumper i håb om, at der er en, der har en løsning.
Eurobet har stadig ikke svaret...
Scandic åbner fint
Ongame var dog ubetinget den klient jeg havde mest bøvl med på den gamle spand. Sidder du på en nyere pc?
@Butch
Altså, Ongame virkede jo fint før, men nu efter jeg er begyndt igen efter 1 måneds pause, virker lortet pludselig ikke. Så jeg tror ikke, det er pga. min computer.
Desuden er den ikke SÅ gammel.
Windows Vista, 2 GB ram, 1,83 GHZ processor, 250 GB harddisk.
Jeg bumper endnu engang, da jeg snart bliver sindssyg over manglende svar fra supporten.
@TheBeach
Mit bud er lortesoftware.
Jeg oplevede det tidligere idag, men har ingen problemer nu. (scandic) Jeg har skrevet til supporten og fik at vide at ongame netværket havde nogle problemer og de arbejde på højtryk for at få det løst.
Jeg har ingen problemer lige nu? Det kører helt fint.
Ja, jeg har de samme problemer, som jeg har haft de sidste to uger...
Det virker meget underligt.
Tidligere idag kom det i perioder, men har ikke oplevet nogen problemer de sidste 2 timer.
Kører ongame ikke via java ??
Der er kommet to opdateringer til java de sidste to dage - det er sikkert dem der fucker lidt op...
Jeg må indrømme, at jeg snart har opgivet at spille på Ongame igen... Får intet svar fra Eurobet, der har sent min besked videre til Ongame, og der er tilsyneladende ikke andre, der har dette problem.
Altså, fuck...
@Foeller
Identisk problem her.
Jeg ved at det skete i forbindelse med jeg ryddede op på min computer, og afinstallerede en bunke programmer.
En reinstall af windows er min løsning, da jeg er helt blank på hvilket program jeg har hevet af / deaktiveret som jeg mangler.