Sker bare ikke det her Lars Krimi!!!!
Ongame nede igen???
sidder i 4, 5 mands turbo sng's
I 2 af dem er jeg stor CL med 3 igen
Er så træt af deres lorte software
Sku for satan dyreplager.. Det var da til at få lange løg af.. Var lige igang med de sidste 3 sng's for at få min bonus.. Nu må de sku lige tage sig sammen!
ongame kører igen
kører alle jeres turneringer og sit n goes videre eller har i fået buy in tilbage?
spillede 4 sngs..
2 af dem er stadig i gang med er frozen og de 2 andre er jeg røget ud.
har ik fået noget igen.
nogen der ved hvor lang tid der plejer at gå før deres sng går i gang igen?
ok... havde gang i en 5$ tourney, blinds var 50/100 da mansion gik ned, og de var 200/400 da vi startede igen, men havde ikke rigtig mistet nogle chips.. derudover spillede jeg en 20$ sit n go, have spillet i en halv time da mansion gik ned og den var slut, da jeg loggede ind igen og har ikke fået nogle penge...
Jeg var så chipleader i 20+2 tourneyen, og da jeg kommer på igen er jeg blindet ud som nummer 21. Jeg retryede konstant forbindelsen, mens den var nede. Spassere!
ja det er fint at klage og skal nok få BI igen. Men hvis blinds er fx 100/200 og man sidder med ca 4500 og de 2 andre har ca 1500 hver så er det sku ik særlig fedt bare at få sit BI igen
hva sker der i de sng's der er frosset?
det er nu over 2½ time siden de startede og de er ik gået i gang endnu selvom ongame har været oppe og kører igen i ca 1 time
må håbe at blindsene også er frosset.. ellers er det rimelig sindsygt når i begynder igen......
Jeg har netop modtaget den her mail fra Mansion. Hvad er næste skridt så?
Og der er ingen tvivl om at konstant prøvede at reconnecte.
--------------------------------------------
Hello Rottefjaes,
Further to your recent query, our Poker Department have advised that as the tournament continued playing while you were trying to reconnect, this shows that the game servers were not affected.
Whilst your computer may have been working, this does not ensure that your ISP was able to connect to us. The tournament did not crash, or freeze, unfortunately, in this case you are not entitled to a refund.
We hope this answers your query to a satisfactory level, however, should you require any further assistance, please feel free to contact us again.
Kindest regards,
----------------------------------------
Ja så er den pot vel ude... De kan jo nturligvis ikke tage ansvar for den enkelte brugers disconnects.
Mvh. Fryden.
Men der var jo mange andre der oplevede den var nede samtidig. Jeg kunne ikke finde på at whine over mit eget net.