Jeg har de sidste par måneder spillet på NL100 FR på ongame, hvilket også har gået helt fint. Men her de sidste uger har det ikke gået ret godt. Jeg synes også at det er blevet mere tight, andre der spiller der som kan genkende det? Jeg har ikke rigtig kunne vinde noget, har spillet med et mindre minus her de sidste uger :(
Har overvejet om jeg skal prøve at forbedre mit spil, men ved ikke helt hvordan man før det. Hvordan går man frem, og prøver at finde leaks?
Multitabler ca en 8 borde i gennemsnit der inde, og plejer ikke at have problemer med at følge med, så tror ikke det kan være problemet.
nogen der har nogle ider? :)
Ongame NL100
Lidt svært, men jeg kan da prøve at komme med indput.
1. Prøv evt. at multitable lidt mindre borde ad gangen, sådan at du bliver mere opmærksom på hvad du gør og hvor du kan forbedre dig og evt. finde leaks.
2. Udnytter du dit positionspil nok?
Ellers synes jeg det er vigtigt ikke at "jagte" penge i den forstand, at man hele tiden tænker på hvor meget man burde tjene osv. Jeg er bange for, at det - i hvert fald for mig - gør, at jeg kæmper for hårdt for potte der ikke er mine. Hvilket så gør negativt udslag på kontoen!
Ellers vil jeg til sidst nævne punkt 3!
3. Skift til short handed. Jeg er i hvert fald meget glad for at jeg skiftede. Spillet er ikke ligeså mekanisk. Jeg synes du får mere poker for pengene, du udvikler dig mere + at jeg ville mene, der var flere $ at tjene på de short handed borde. Og self er det også meget sjovere!!
GL
Nu er Ongames SH borde ikke ligefrem kendetegnet ved at de kyler omkring sig med pengene. På Bossen eller Pacific er der imo lang mere value at hente hvis man vil spille mod loose maniacs.
EDIT: Glemte helt at fremhæve hvad Loki skriver mht at jagte pots og forvente en bestemt indtjening. Fokus bør være på at spille bedst muligt.