Ongame NL10-25 mere fisket end PS?

#1| 0

Hey PN

Grinder primært NL10 6-ring , 4 borde ad gangen, på PokerStars med udmærket succes. Dog synes jeg ofte bordene er fyldt med decent-spillende regs, og der kan ofte være langt mellem borde med store fisk. Jeg har endnu ikke forsøgt mig på OnGame netværket, men overvejer da kraftigt at flytte noget af rullen derover for at se hvordan niveauet er på NL10-25.
Vil dog lige høre jeres mening; er Ongame-bordene mere fisket end PokerStars-bordene på de lavere limits?

Når man ser PokerVideoer her på PN, fx "NL100 Live 4-borde med raskEN", er det stort set altid på ongame der bliver spillet og ikke PokerStars..., why? :)

I øvrigt: Hvilket Ongame-site ville I anbefale at spille på?

Redigeret af Pandaclocker d. 31-10-2012 19:35
31-10-2012 19:53 #2| 3

Spiller på Betfair, og der er stort set ingen fisk på Ongames lave borde. De er fyldt med hajer... Såååøhhh... Lad du bare være med at skifte.

INGEN fisk, sagde jeg. I N G E N!

;)

INGEN!!!!

31-10-2012 19:54 #3| 0
Seigoth skrev:
Spiller på Betfair, og der er stort set ingen fisk på Ongames lave borde. De er fyldt med hajer... Såååøhhh... Lad du bare være med at skifte.

INGEN fisk, sagde jeg. I N G E N!

;)

Hahah :D præcis der er kun folk der spiller 19/16 med en 3bet % på 5-6 stykker ikke ? ;)

INGEN!!!!
31-10-2012 20:46 #4| 0

Okay, tror hellere jeg må få lavet en konto på et OnGame site så for at se de der "hajer" an :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar