Ongame opdateret= Hjælp til HEM

#1| 0

Hej... Så har jeg sku et HEM problem igen..

Min Ongame klient blev opdateret da jeg loggede ind idag, og nu registrerer min HEM ikke hænderne. HUDen åbner ellers rigtigt nok.. What to do?

16-05-2011 18:02 #2| 0
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245274
16-05-2011 18:16 #3| 0
OP

Tak for linket.... Men jeg er stadigvæk helt blank... Ikke min stærke side... Er der en venlig sjæl på msn der vil guide mig igennem det ?

16-05-2011 18:28 #4| 0

-> gå ind i autoimport-> set den til at bruge det her link

//e new folder for history:
C:\Users\Yourname\P5JavaClientSettings

så virker det,

16-05-2011 18:29 #5| 0

Din hænder bliver placeret i en ny mappe i forhold til tidligere...

Dvs du skal i HEM, inden du starter auto-import, skifte indstillingerne for import.
Hænderne bliver placeret her:
C:\Users\ditnavn\P5JavaClientSettings

16-05-2011 18:46 #6| 0
OP

Lækkert:) Ty.. Virker

16-05-2011 18:49 #7| 0
OP

Eller faktisk ikke :S Den fandt de hænder jeg havde spillet tidligere idag, men nu kommer HUDen ikke frem eller noget når jeg trykker auto import.. Whats wrong ?

16-05-2011 20:53 #8| 0
OP

Nu virker HUDen, men den er lang tid om at opdatere inde isessions.. + den står hele tiden og henter over 5000 filer, samt over 10.000 duplicate hands..

Jeg må have gjort noget forkert, men hvad?

På forhånd tak

16-05-2011 22:15 #9| 0

Ok jeg er enten for træt ellers fatter jeg bare minus..

Hvor nøjagtigt er det man skal sætte C:\Users\Yourname\P5JavaClientSettings ind!!?

jeg har vist brug for en nøjagtig step by step vejledning :)

17-05-2011 10:27 #10| 0

ingen der lige kan hjælpe en nooob

17-05-2011 17:00 #11| 0

bump...

18-05-2011 22:19 #12| 0
18-05-2011 22:43 #13| 0

Gumple:
Import -> Click here to add auto import folder -> Add folder -> Select -> Find stien (C:\Users\Yourname\P5JavaClientSettings\handhistory -> OK -> save -> auto import.


Yaffar;
Umiddelbart fordi de gamle HH's er overført til den nye sti, hvilket gør at de bliver hentet igen. - Min gjorde det samme. Jeg havde dog ikke særlig mange på den nuværende client.

18-05-2011 22:51 #14| 0
18-05-2011 22:56 #15| 0

@Gumple

Jeg ved ikke om du bruger HEM eller PT3, men jeg har indsat "C:\Users\Yourname\P5JavaClientSettings/handhistory" ind som den mappe den skal tracke fra.

Det virker i hvert fald her :)

19-05-2011 21:00 #16| 0

Er der nogen af jer som har problemer med at Betsafe klienten ikke gemmer hand histories i C:\Users\Yourname\P5JavaClientSettings/handhistory mappen?
Har kigget overalt (også i den gamle folder), og de er simpelthen væk :/. Derudover er mine noter på spillere også forsvundet.

19-05-2011 21:15 #17| 0

Skal man så ikke længere tømme hh mappen efter hver session ?

Det har jeg hidtil været nød til for at få HEM og Ongame til at køre smertefrit.

19-05-2011 21:51 #18| 0

@IowA

Det lyder underligt. Er du sikker på at klienten er sat til at gemme dine HH's?
Måske er den blevet nulstillet efter den nye software er kommet? Husk at HH's skal være på engelsk, ellers kan PT3 og HEM ikke tracke dem.

@spliff

Det har jeg godt nok aldrig gjort? :D Hvis du sætter din tracker til at tracke fra "C:\Users\Yourname\P5JavaClientSettings/handhistory" mappen så skulle det gerne fungerer igen.

19-05-2011 22:02 #19| 0

@SvenneBabz

Hvor sætter man da klienten til at gemme HHs? Har sproget sat til engelsk i klienten, men synes ikke at jeg kan finde hhs nogen steder.

19-05-2011 22:06 #20| 0

Havde tidligere problemer med at hem loadede alle tidligere hænder i HH mappen når jeg startede en session; måske var det bare når jeg lavede en ny database.

Så det var bare blevet til en vane at slette HH-folder efter hver session.

Men vil da lige tjekke om det kører normalt nu, det ville da være fedt.

19-05-2011 23:55 #21| 0

@IowA

Ja det er min fejl. Ongame klienterne gemmer HH's på computeren automatisk. Hvis du har sat klienten til at kører på engelsk samt valgt den nye mappe til at tracke fra, så ved jeg virkelig ikke hvad der kan være galt. Prøv evt. at slette din klient og hent install filen fra din ongame udbyder igen. Det kan være der har gået noget galt under opdateringen af den nye software.

Hvis det heller ikke virker, så jeg er blank. Jeg har bare ændret tracker mappe til den nye, og så har det virket.

20-05-2011 11:43 #22| 0

@SvenneBabz
Har også prøvet at geninstallere klienten og lortet virker stadig ikke :S...
Snakkede med Betsafe supporten, og det er åbenbart en bug i den nye klient, som vil blive rettet hurtigst muligt. Det er bare ikke så fedt at jeg så er nødsaget til at spille uden HEM indtil da :/

20-05-2011 11:52 #23| 0

@IowA

Hvordan kan det være jeg kan spille den nye klient med HEM?

21-05-2011 14:29 #24| 0

Jeg har skiftet import folder og den har også hevet et par hænder ned, samt jeg har updated Scandic softwaren, men min table manager kan ikke se nogle borde og derved heller ingen hud.

Nogle PN eksperter der evt. kan hjælpe =o)?

23-05-2011 14:12 #25| 0

bump

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar