Ongame retards

#1| 0

Ja, jeg taler ikke om spillerne - men hele firmaet.

I dag skulle være mit store comeback til Ongame efter at jeg - naivt skulle det vise sig - regnede med at de havde fået løst deres software-problemer.

Smed lidt penge ind og spillede 2 SNG's. Vandt den ene og så min saldo forblive den samme som efter betalt buyin men uden nogen gevinst.

Kontaktede så supporten - som man kan se er de åbenbart også ved at give op:

Hero says:
Hi, I have 1 more question
Træt Support says:
ok
Hero says:
Did I return to Ongame too soon ?  Or really - are there still major software issues ?
I just played a couple SNG's to test it out and it looks like the old problem with winnings not being paid is still there
Træt Support says:
No it has been working properly last 2 weeks. But today, just as you said, there are currently some problems with the payouts. But Ongame will refund all affected players asap.
Hero says:
Yeah well.. ok ... that's probably not going to work for me
This problem was there 6 months ago
Træt Support says:
I understand.
Hero says:
I kinda thought they'd have it solved by now
Træt Support says:
Yes me too, then it showed up again. Seems to be hard for them to solve it to 100 %
But you are welcome back in the future again when they have hopefully solved it.
Hero says:
I'm starting to doubt they will ever solve it
Hasn't the new platform been out more than a year
Træt Support says:
No Im also beginning to wonder
Hero says:
That's too bad ... sorry to have bothered you - if I want to cash out again, do you need to remove the bonus or can I just do that ?
Træt Support says:
no you can do it
Hero says:
Ok, thanks ... tell Ongame to work a little harder on their bugs
Træt Support says:
I think they are pretty aware of it.. embarrasing.
Hero says:
Yeah I imagine .. ok bye for now
Træt Support says:
bye bye

Det er altså bare totale amatører. Den vel nok værste fejl af alle: Man kan ikke stole på at man får sine gevinster udbetalt og de har ikke kunnet rette den i løbet af næsten 1 år!!

09-02-2010 15:52 #2| 0

Men, man får vel de fleste gevinster udbetalt? :-)

09-02-2010 15:53 #3| 0

Ja, det er sku ret imponerende, men jeg må jo nok indrømme at jeg delvist spiller på ongame endnu. Det er suverænt den software med flest fisk på(spiller kun mid. limit).

09-02-2010 16:56 #4| 0

Nå - nu har jeg fået buyin tilbage på den jeg vandt - men ikke gevinsten. Hold da kæft nogen klovne.

09-02-2010 17:08 #5| 0

LOL det bliver bedre og bedre

09-02-2010 17:11 #6| 0

@Zaphod2000

Det har de andre deltagere sikkert også. Så er den sgu da fikset og alle er holdt skadesløse ;-)

09-02-2010 17:17 #7| 0

Ja - endnu morsommere er at Sharkscope har registreret den korrekt med gevinst og det hele. Måske Ongame skulle lade Sharkscope styre deres regnskab :)

09-02-2010 18:21 #8| 0

Jeg har droppet mit seneste skin på ongame (og netværket indtil videre) da svaret fra mega meget trættere end zaphod2000s support var:

Færdig, opgivende support: According to ongame you lost out in that event, and that decision is final.

Fryden: Then I am obv through with both ongame and you.

Færdig, opgivende support: OK


09-02-2010 18:37 #9| 0

Sick. Ved I, om de kun har problemer med SNGs, eller om der også er problemer med cashgame (hvor man jo ofte ikke har overblik over profit/tab, mens man spiller.

09-02-2010 18:41 #10| 0

@fryden

Hva skin var det på, for det der er da godt nok noget af det ringeste support jeg nogensinde har set.
Og fik du buy-in tilbage eller ingenting ?

09-02-2010 19:32 #13| 0

Betsafe, og nej, intet retur. Det var en $11 sng, så whatever. Men principielt er det good Beirut.

09-02-2010 21:46 #14| 0

Nogle, der har oplevet problemer med cashgames?

Jeg har ikke selv opdaget noget, men har måske heller ikke helt holdt så meget øje som man burde.

Disse issues med turneringer - Er det fordi I ikke får pengene med det samme, eller kommer de slet ikke? Er der nogle, der har ventet et par dage, før de kontaktede supporten?

09-02-2010 21:49 #15| 0

Knudsen

Jeg har spillet der ret fast siden 1. januar og det er første gang jeg oplever det idag. Supporten skriver dog at de kommer inden 24 timer.

09-02-2010 22:02 #16| 0

prøvede det for ca 14 dage siden. vandt en 11dol sng, samt var dybt i en 22 tur, så frøs turneringen. Der kan vist gå op til 24 timer, for de vudne penge er på din konto igen, men de kom. Ang tur., så udbetalte de efter hvor mange chips man havde på tidspunktet.

09-02-2010 22:59 #17| 0

OMFG, HVAD SKER DER FOR DET HER LORT! MIN COMPUTER VIRKER ENDELIG IGEN EFTER ÉN MÅNEDS UKAMPDYGTIGHED OG SÅ LOGGER MAN PÅ KUN FOR AT OPLEVE EN SOFTWARE, DER NÆRMEST ER BLEVET DÅRLIGERE!

09-02-2010 23:03 #18| 0

Jaaaaa, nu siger du jo godt nok at der bare er problemer med penge tilbage på kontoen efter man har siddet på et bord, men bedst som jeg skriver det her kan man ikke re-loade på nogle af deres borde og får meldingen "Cannot connect to account"..

Jeg gider det ikke mere! - I'm out of there!

09-02-2010 23:09 #19| 0

jeg har prøvet noget alá det samme på Everleaf netværket. her gav de mig bare et BI og 500pp jeg som jeg havde tabt :D

09-02-2010 23:16 #20| 0

Har lige spillet - jeg kunne ikke reloade, sætte mig på nye borde, har ikke fået mine penge tilbage fra bordene og har ikke fået PPs. Kæft hvor retarderet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar