Ja vil bare lige høre hvem der er med i denne lille tour med start kl 21.
jeg er selv med naturligvis.
nick: Klipkram
ongames 150k gara
me2, skulle gerne følge op på 6. pladsen fra sidste uge.
nogen der vil skrive payout struktur så man kan se hvad tosserne folder sig i pengene til ?
tak
@Bajawa
Tryk på Tournament Info i tour-lobbyen, så kommer det frem
www.mansion.com/tournament/index.html?tournamentId=31122091
Total Prize Pool: $150000.00
1 $33750.00
2 $18600.00
3 $12000.00
4 $9000.00
5 $6000.00
6 $4500.00
7 $3000.00
8 $2550.00
9 $2100.00
10 $1650.00
Top 160 ITM
lol. Det var grand tournament jeg efterlyste. kan man be om det?
turinfo virker ikke
Er du med ?
Jeg ka se Lodden er der ... ellers ikke nogen jeg lige ka kende
Er også med i 150 K gtd. Totalt kortdød foreløbig bortset fra et flushsplittet flip med JJ mod en shorties KQo, og på 2350. Nick: Bnice2mePLZ
Hvor mange var der med idag. Det var nu sjovere da det kørte som en eksklusiv mansion turnering med 60-70 k dollars i overlay hver gang.
Ude, AK mod KK, og ingen hjælp... Bedre held til resten.
Rimeligt kort død her.
Har foldet samtlige hænder PF den første time...
ty
er godt med her ved første pause med lidt over 12k, hvilket er en 8 plads, her på nuværende tidspunkt ,men der er jo stadig over 800 tilbage, så jeg skal nok nå at blive badbeatet ud inden det bliver sjovt
EDIT: en 7 plads
Det her er sgu ikke så svært hvis villain bluffer når man har nuts :)
Doblet
razga
nemlig .Også sådan jeg kom her op i toppen og ligge .En dum vilian der vill prøve at bluffe mig af the nuts i en blind battle :-)
Ikke nemt at vinde noget når en fisk ramme sin 1 outer til 4 ens på river mod ens top set.
Eneste lyspunkt er da at han var lowstack så stadig med, bare list krøblet
Out.
Jeg fik omsider en hånd og pushede så A,Js og bliver kaldt af Q.Q. No help...
GL to the rest.
6790
sidste hånd før pausen
Kigger ned i 10 10 i midt position, raiser til 1200 lotto henrik er straks all in for 4k mere og spilleren efter igen er også all in for ca 6 mere så bliver nød til at folde.
Lotto henrik viser 6 7 op ??????? og villan2 viser JJ ingen lotto gevinst til ham i dag og henrik må forlade spillet på en 360 plads
nå så kom vi da i pengene så skal man jo bare slå 159 mere ud før det er rigtig sjovt
fedt nok. så ryger ens internet, og da man endelige kommer tilbage har man 4,5 BB. blev nr.38 tror jeg.
Yes, Razga.
Men kom desværre herind på et tidspunkt, hvor der ikke var nogen på de pågældende borde, der havde en stack der passede på hans sidst meldte chipcount. Så i stedet for at vente på et nyt chipcount, tog jeg chancen og spurgte efter nick.
ffs
UTG går AI, som han ofte har gjort, nu med 71k og JJ bag sig med 4k/8k blinds, jeg sidder i sb og smider AI for i alt 126k med QQ, bb tænker et par sek og caller med KK.
Mega antiklimaks, mega meget øffern, mega meget typical tours.
lidt over 325k pot ffs lorte set up
Well, jeg havde 15xx efter første break, så jeg kom da langt alligevel som nr 26 ;(
Ærgerligt, når jeg så sjældent spiller tours.
Jeg håber, I andre har haft en bedre "siden onsdag", end jeg har :)
Tak for opbakningen, føler nu ikke jeg jinxede.
- D