Året går sin gang på Danske Spil Poker – DM i Poker, DS MPT, Pokerchefturen, Hold DM, De Nordiske Mesterskaber, og en laaaang række andre events og kampagner der fylder meget i hverdagen. Men nu går det løs med et af de mest prestigefyldte og fedeste event af dem alle, Online DM.
Det var mit hjertebarn da jeg blev ansat som konsulent, og som fastansat har vi bygget voldsomt på, og garanterer nu 113.280$ over de 10 events der i løbet af en uges tid samler de mange turneringsspillere i Danmark der stadig synes det er fedt med en turneringsserie kun for danskere, med fine pengepræmier, masser af hygge og lir, rangliste med muligheden for at blive den første der er klar til årets Pokercheftur, livestream, pokaler osv. osv.
I aften kl. 20:00 starter Event #1 – 109$ PKO - og kl. 21:00 starter årets nye event, en 22$ fase turnering med indledende turneringer mandag-fredag inden finalen skal spilles på lørdag.
Over 60 spillere er kvalificeret til Event 1, og mon ikke der også gemmer sig en Pokernetter eller 10 i blandt.
Jeg håber at se så mange som muligt ved bordene så vi kan smadre garantierne og skyde videre mod stjernerne næste år.
Se mere om ranglisten her: Online DM Ranglisten
På vegne af teamet på DS, Rasmus ”Jungleras” Nielsen, VIP & Event Manager