Har travlt grundet ODM planlægning de her dage. Derfor har jeg valgt at lave en tråd med svar på mange af de sprøgsmål jeg bliver stillet ofte. Har også samlet info der kunne være interessant !
-----------------------------------------
Har du ikke en Mermaid konto kan du oprette dig her igennem Pokernet.
Opretter du dig igennem PN vil du have 30% Rakeback samt en 200% first deposit bonus op til et indskud på 500
------------------------------------------
Spørgsmål:
1) Jeg har vundet adgang til ODM - men kan ikke se mig selv i lobbyen. Hvad skal jeg gøre ?
- Ud over de normale satellitter som kører man, ons og torsdag så er der sat en masse partner/specielle ODM turneringer op.
Disse turneringer føder ikke automatisk til ODM Finalen, hvilket betyder vi manuelt skal flytte jer. Dette kan tage OP til 4-5 dage. Vi har 100% styr på hvem der vinder, så bare rolig vi skal nok få jer flyttet.
-----
2) Spørgsmål angående password, brugernavn osv.
For at gøre det lettere for mig at hjælpe folk, vil jeg sætte pris på hvis i IKKE skriver PM men derimod en mail til mig på [email protected]
Meget info finder i her:
www.mermaidpoker.com/?page=4325
Vi har ekstra ODM support fra næste uge, mere om det på siden.
-----
3) Dansker bosat i udlandet !
Hvis din adresse på din Mermaid Konto ikke er fra Danmark, Færøerne eller grønland kan du ikke se ODM turneringerne. Hvilket betyder du ikke kan regge.
Men vi har lavet model til at hjælpe dansker der bor i andre lande end ovenstående. Men det er vigtigt du læser punkt 3 i det link jeg har indsat her i sprøgsmål 2.
Dette tilbud om hjælp gælder kun til og med den 30 okt.
-----
Pokernet ODM Turneringer:
www.pokernet.dk/news.asp?id=275
Med added value...
-----
Adm. Satellitter
Man, ons og torsdag
ODM Daglig - 20.00 5 Rebuy til med sæde garanteret til ugefinalen
ODM Daglig Direkte 20.30 30 1 re + 1 add on sæde til main event garanteret
Forventet overlay ugen ud.
-----
Ydermere er der også opsat ODM deepstacks og FPP's..
-----
Odds på ODM.
Der vil igen i år komme odds på ODM, men i år vil listen med odds komme ugen op til Main Event. For at få odds på sig selv skal man være tilmeldt senest søndag d. 26-10.
HUSK:
ODM er sat op til max 256.. Det er først til mølle princippet.. Reg er åben.
Alt for nu, håber dette er giver svar på det meste..
Mvh
Peter
Online DM i Poker 2008
15-10-2008 12:00
#1|
0
21-10-2008 20:59
#2|
0
Marokko12 OP
Så er de tilmeldte profiler opdateret ved ODM Main
www.mermaidpoker.com/?page=4289 (i bunden)
Se bl.a PN's egen DTM :-)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!