Tak for svar Luckb0x
I forhold til rakeback.
Okay så man skal vælge Danske Spil over Party? Da de har bedre rakeback og kører på samme netværk. Hvordan opter man ind? Så vidt jeg kunne læse mig til på deres side, foregik det automatisk med deres pointtællings system. Kan bare se den der lille bar der tæller op til pengeskabet - der er vel mere end det, eller?
Hvordan er mulighederne I forhold til PokerStars? Og er der andre sites der er værd at tage i betragtning?
I forhold til de 50$ i timen kan jeg godt forstå du stejler, det er ikke et nemt mål. Med mit store ego smider jeg også lige en føler ud og mærker stemningen ;)
Jeg var en winning SnG/MTT pokerspiller i en årrække indtil jeg stoppede i 2010.
Som en start i Cash game spiller jeg NL25 og NL50. Er min følelse at jeg er okay med. Men har stadig under 30 timers erfaring. Er i overskud so far og i NL25 føler jeg man får en del foræringer og nogle mærkelige blunders. F.eks havde jeg en person der ikke raisede mig på river med hans stone cold nutz.
Betaler pt. en del lærepenge da jeg stadig ikke helt forstå hvad forskellige mønstre betyder, men jeg læser op på Cash game teori. Så føler mit spil snart burde forbedre sig en del, da jeg har erfaring og det i første omgang er en adjustment fase.
Men lad os sige man spiller 6 max cash game - det jeg øver mig på nu. Kunne også være et mix af 6-max og større borde.
Lad os sige jeg spiller 3 borde ad gangen.
Lad os sige at målet var 30-50$ i timen på sigt.
I NL50$ ville man skulle nette 33BB (big blinds, ikke big bets) i timen pr. bord for at tjene 50$. Hvilket nok er urealistisk.
I NL100$ er vi på 16.5BB i timen pr. bord - stadig meget høj winrate.
Læser forskellige steder at en god winrate ligger mellem 10 - 22BB pr 100 hænder.
For at regne mine muligheder ud, vil jeg gerne vide hvad man regner som en fornuftigt winrate.
Er en winrate på 10BB pr 100 f.eks en 1% player eller 5% eller 10%?
Og hvad med en winrate på 20 BB?
Og hvad en average winning grinders winrate in your opinion?
Svære spørgsmål. Men jeg er rimelig grøn i forhold til hvad en fornuftig winrate er. Så jeg vil meget gerne bare have nogle inputs fra rigtige pokerspillere fra pokernet og ikke fra en eller anden flashy youtube kanal.
Sorry for da long post.
Håber I vil bruge lidt tid på komme med jeres bud på disse spørgsmål :-)
Og hjælpe med rakeback!!!
Love
Suited_Gaps