Online TV 349 kr, uden Abonnement.
Hej PN.
Jeg er faldet over en hjemmeside hvor man for et engangs beløb kan købe adgang til 3000 kanaler over internettet.
Er der nogle af jer der kender til det her koncept eller som måske selv har det?
Ved ikke om jeg må linke til siden www.cinemator.dk/
Synes selv at siden ser ret skummel og amatør agtig ud, men et fristende tilbud:)
"Synes selv at siden ser ret skummel og amatør agtig ud, men et fristende tilbud:) "
Tror du fik sagt det selv :)
den følger opbygningen for den qxl aktion hvor der blev solgt roulette systemer. Dette er på ingen måde seriøst. Dette er formegentlig en samling af links til de radio/tv stationer som har online materiale.
hvis der er nogen som er interesseret i den slags kan jeg sende et link til DR's hjemmeside for kun 100,- :)
haha.. Jeg er faldet over den her side flere gange, og det morer mig altid der står "Tidsbegrænset tilbud" i bunden. Jeg så den første gang for måske 1½ - 2 år siden, så det er en lang "begrænset" tid :)
Jeg holder mig stadig væk (da jeg ikke kan få mine matador penge ind i min computer) :)
Selvfølgelig er det scam. Du får bare en mail med nogle internetadresser og noget p2p streaming software.
@vonMC HAHA :D
Ja vidste jo godt et eller andet sted at det var noget fusk. xD
Tak for hjælpen
HAHAHAHA
Årets nyhed
Vi præsenterer årets nyhed 2008. Mobilt TV næste skridt i den teknologiske udvikling er, at du bliver uafhængig - ikke bare af tid, men også af sted. Du kan se fjernsyn, HVOR du vil! Nu er du slet ikke afhængig af TVs programplanlæggere: Du ser fjernsyn, NÅR du vil!
Og så er der et billede af iPhone med Mobil-TV
SÅ VIDT JEG VED, UNDERSTØTTER IPHONE IKKE! MOBIL-TV...
millioner af brugere i scandinavien hahahaha!
Copyright © cinemator.dk 2009 && Alle rettigheder forbeholdt && Alle materialer er beskyttet af copyright-love og internationale copyright- traktater
Kontakt person: David Larsen, 47-47 36th Street, Suite # 2209, Long Island City, NY 11101 USA