@c_hope
Orker næsten ikke at foklare.
Har nok brugt + 20 timer i tlf med deres support og snakket med mindt ligeså mange forskelige medarbejdere derfra. + brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at skrive mails frem og tilbage med dem.
Det er stadig ikke lykkedes for dem at forstå jeg er flyttet fra A til B selv om det er flere måneder siden. Det er nærmest umuligt at opsige et gammelt produkt jeg har hos dem selv om jeg har prøvet + 10 gange at gøre det.
Man kan aftale ting med deres telefon support og så inden for det næste døgn få 10 forskelige mails med alt muligt andet end det der er blevet aftalt. Oprettelse af abonement i en mail. 30 minutter efter for man så en mail om at det selvsamme abonement er annuleret osv osv. De har overhovedet ikke styr på noget som helst. Det er temmeligt svært bare at få købt et simpelt produkt ved dem uden at de kludrer i det.
Fejl i regninger osv, osv.
Det nuværende produkt jeg har købt hos dem i maj måned virker stadig ikke.
Deres hjemmeside er en stor forvirret gang rod med en masse fejl. Man køber et produkt hvor der følger en masse ting med, man får bare aldrig de ting der følger med og når man gør opmærksom på det for man at vide at det var en fejl på deres hjemmeside.
Man bliver spammet i tide og utide med kunde tilfredsheds undersøgelser. Men deres support er så absolut ringe at det nærmest er til at dø af grin af.
Selv om man kommer i kontakt med super support eller hvad det hedder og de skriver til en at hvis man har problemer kan man bare skrive direkte til den mail, så svarer de aldrig når man skriver.
Det værste er at rigtigt mange er mere eller mindre stavnsbundet til at bruge dem. Igen hold jer meget langt væk fra det firma.
Yousee er et grotesk ringe firma, der aldrig nogen sinde ville kunne klare sig i et mere åbent marked hvor de ikke mere eller mindre har stavnsbundet en stor del af befolkningen i og med at det er dem der ejer anlæg ude i mange bebyggelser.
At de så tilmed også er dyre og der er meget ringe grad af valgmulighed for at købe kun det man er intereseret i gør det ikke bedre.