Som flere måske allerede har læst, så har vi efter lidt mandeflirt og "tillykke med den nye side", skaffet added Unibet Open value for op mod 25.000 DKK.
Søndag d. 8. februar klokken 19.30 afholder vi en €33 NLHE FO turnering med intet mindre end 2 €1.100 added i puljen. Ikke noget pjat med GTD, nej 2 added Unibet Open København sæder.
For de af jer der ikke helt har lyst til at smide €33 for at spille én turnering, så afholder vi en €5.50 turnering torsdag d. 5. februar klokken 20.00. Her vil der være minimum 20 sæder (€660 GTD) til finalen i puljen. Der er mulighed for at købe sig ind to gange så man starter med dobbelt så mange chips.
Som EKSTRA added value er der et €25 Unibet Open sat sæde til ALLE spillere der kvaller sig til finalen i vores turnering om torsdagen. Derudover trækker vi lod om ét €250 Unibet Open sæde blandt alle der deltager og skriver det her på PokerNet (tråd kommer senere).
I €33 turneringen trækker vi også lod om ét €250 Unibet Open sæde blandt alle der deltager og skriver det her på PokerNet (tråd kommer senere).
Jeg ved at mange har droppet Unibet klienten efter fejl tidligere, men jeg håber at man er klar til at give dem en ny chance. Valuen bliver i hvert fald ikke bedre i 2015.
Dato: 05-02-15
Tid: 20.00
Late reg: 21.00
Buy in €5.50
1 rebuy inden start
2000 chips
10 min blinds
NLHE
Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
GTD: 20 sæder til €33 tour - €660
Dato: 08-02-15
Tid: 19.30
Late reg: 20.30
Buy in €33
3.000 chips
15 min blinds
FO
NLHE
Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
Added: 2 €1.100 Unbet Open sæder.
Opret en konto for at deltage her ->
Få 100 kroner gratis at spille for
Husk at alle nye pokerkunder hos Unibet Poker kan få 100 kroner gratis at spille. Også gamle kunder der endnu ikke har prøvet at spille Online Poker på den nye klient kan få de gratis 100 kroner.
Det kræver blot 750 flops på NL4 at spille pengene fri, og så kan du bruge dem til hvad du vil. De bedste PokerNettere har formået at spille
de gratis penge op i mere end €100 - Så det kan du også.
Få 100 kroner at spille for på Unibet Poker her ->