Opdatering på Danske Spil Poker

#1| 1
Supportprofil

Hej alle,

Vi opdaterer vores pokersoftware i dag, og derfor vil det ikke være muligt at logge ind til og med kl. 12.00. Det gælder dog KUN mobil (iOS og Android)

Spillere fra PC og Mac vil ikke have noget problem med at logge ind, mens vi opdaterer softwaren. Nogle sider, kampagnersiden fx, kan være nede i perioder, men gameplay vil ikke blive berørt.

God dag.

/Matthis

Redigeret af Danske Spil d. 22-10-2019 09:15
22-10-2019 09:46 #2| 1

@Danske Spil
Er det opdateringen med 'My Game'?

22-10-2019 12:19 #3| 0
Supportprofil

@NesleiN

Nej. Ikke i denne omgang.

Dagens opdatering giver et løft i design. Det skulle gerne resultere i et bedre overblik til spillerne over de aktuelle kampagner, tilbagebetalingsprogrammet, missioner, bonusser, billetter mm. Derudover vil opdateringen også åbne op for nye kampagneværktøjer.

/Matthis

22-10-2019 12:42 #4| 0

@Danske Spil / Matthis

Tak for svar.

 

Jf. Rob Yong's tweet for nogle uger siden, blev vi informeret om at handhistories vil kunne blive downloaded via My Game, når det bliver færdigudviklet. Er der en ETA på det?

 

22-10-2019 13:49 #5| 0

 

Når jeg prøver at logge ind i klienten, bliver jeg mødt af denne, i stedet for NemID validering?

22-10-2019 14:48 #6| 1
Supportprofil
Zeranor skrev:

 

Når jeg prøver at logge ind i klienten, bliver jeg mødt af denne, i stedet for NemID validering?

 

 Vi rapporterer det ind asap. Opdateringen har drillet lidt, så prøv gerne med en geninstallering hvis i oplever problemer. 

 

Rasmus

 

22-10-2019 15:20 #7| 0
Supportprofil
Danske Spil skrev:

 

 Vi rapporterer det ind asap. Opdateringen har drillet lidt, så prøv gerne med en geninstallering hvis i oplever problemer. 

 

Rasmus

 

Viser sig at være et problem med den engelske install. Vi arbejder på at få det fikset, og i mellemtiden kan man bruge den Danske udgave. Og ja, der er skønhedsfejl pt., men dem skal bi nok få fikset!

 

Rasmus

 

22-10-2019 15:22 #8| 0
Supportprofil

Og engelsk virker igen, vi knokler videre for at få rettet de resterende skønhedsfejl!

 

Rasmus

 

22-10-2019 15:23 #9| 0
Supportprofil
NesleiN skrev:

@Danske Spil / Matthis

Tak for svar.

 

Jf. Rob Yong's tweet for nogle uger siden, blev vi informeret om at handhistories vil kunne blive downloaded via My Game, når det bliver færdigudviklet. Er der en ETA på det?

 

 

 Ingen ETA nej. 

 

Rasmus

 

22-10-2019 15:23 #10| 0

er der en chance for at vi for størrer kort på mobil på et tidspunkt ?

 

22-10-2019 17:12 #11| 0
Supportprofil
sothys skrev:

er der en chance for at vi for størrer kort på mobil på et tidspunkt ?

 

 

 Vi arbejder løbende på at forbedre mobiloplevelsen ja, men jeg har dog aldrig hørt denne request før, så nok tvivlsomt hvor højt oppe i rækkefølgen af ting der skal laves den ligger. 

 

Rasmus

 

22-10-2019 18:13 #12| 0
Danske Spil skrev:

 

 Vi arbejder løbende på at forbedre mobiloplevelsen ja, men jeg har dog aldrig hørt denne request før, så nok tvivlsomt hvor højt oppe i rækkefølgen af ting der skal laves den ligger. 

 

Rasmus

 

 

 ok. hvis man holder ds vs ps mobil op mod hinanden er oplevelsen bare en my bedere med hurtigt at se sin hånd. 

 

men hvis det ikke er noget andre melder om så er jeg nok bare i et gammelt fåtal :p

22-10-2019 20:04 #13| 0

Er der noget nyt om hvornår man kan spille anonymt igen heads up?

22-10-2019 23:59 #14| 0

@Jungleras

En lille bug:

Saldoen "går i nul" når man skifter mellem DKK og USD samt vice versa, men kommer tilbage når man opdaterer.

 

Det kan godt give traumatiske oplevelser blandt os topspillere der har mange mia dollars stående!

23-10-2019 06:48 #15| 0
Supportprofil
DrHyper skrev:

@Jungleras

En lille bug:

Saldoen "går i nul" når man skifter mellem DKK og USD samt vice versa, men kommer tilbage når man opdaterer.

 

Det kan godt give traumatiske oplevelser blandt os topspillere der har mange mia dollars stående!

 Modtaget, den kigger vi på!


Rasmus

23-10-2019 13:00 #16| 0
Supportprofil
nephew76 skrev:

Er der noget nyt om hvornår man kan spille anonymt igen heads up?

 

Det er muligt at spille heads up anonymt igen på alle indsatser.

/Matthis

24-10-2019 22:59 #17| 0

Hvor er jeres udbetalingsknap forsvundet hen?

 

Vh. 

24-10-2019 23:33 #18| 0

@Danske Spil

 

Ved i om der udsigt til valgfrie hotkeys, så F1, 2 og 3 ikke er eneste option?

25-10-2019 08:57 #19| 1
Supportprofil
Sistabossen skrev:

@Danske Spil

 

Ved i om der udsigt til valgfrie hotkeys, så F1, 2 og 3 ikke er eneste option?

Det er på Roadmappet ja, men det er en lang række andre items også, og sidst jeg tjekkede var den stadig "under stregen". 

 

Rasmus

25-10-2019 08:58 #20| 1
Supportprofil
MrBrown91 skrev:

Hvor er jeres udbetalingsknap forsvundet hen?

 

Vh. 

 

Den har gemt sig et forkert sted i klienten. Vi arbejder på at få den på plads igen. In the mean time brug gerne danskespil.dk :)


Rasmus

 

30-10-2019 15:03 #21| 0

Andre der har problemer med at logge på Danske Spil?

30-10-2019 15:10 #22| 0
Skipper-dawn skrev:

Andre der har problemer med at logge på Danske Spil?

 

 Har også problemer med det lige nu

30-10-2019 15:18 #23| 0

Jeg har haft fat i support og de er på sagen


Det er utroligt det stadig kan tilte en efter så mange år i branchen :) Jeg skulle aldrig have genstartet min session, selvom jeg ikke kunne regge til nye tours.

 

@Danske Spil

Kommer I med update når problemet er løst?

30-10-2019 15:37 #24| 0

Det kører for mig igen nu @Skipper-dawn :)

 

30-10-2019 15:41 #25| 0

Kører også for mig nu, men har ud af det blå, mistet et sted mellem 3000-4000kr fra rullen under nedbruddet :(

30-10-2019 15:45 #26| 0
Karlbeerg skrev:

Det kører for mig igen nu @Skipper-dawn :)

 

 Tak. Jeg har mistet lidt stacks/tours, men min rulle ser umiddelbart rigtig nok ud

30-10-2019 15:54 #27| 0

Rullen er opdateret med det rigtige beløb nu... underligt.

30-10-2019 17:24 #28| 0

Kan ikke finde satelitter i tureringslobbyen? 

31-10-2019 11:41 #29| 1

Andre der ikke kan logge ind nu?

31-10-2019 11:42 #30| 0
Zeranor skrev:

Andre der ikke kan logge ind nu?

 

 Ja, der står det er nemid der ikke virker

31-10-2019 21:09 #31| 2

Nu har det her lort stået på i ca. et år, og jeres nye opdatering har tilsyneladene ikke hjulpet på det. Kan I for fanden ikke snart få det fikset? Det er sgu da amatøragtigt, at betalende kunder skal trækkes med den samme fejl igennem så lang tid.

 

01-11-2019 16:19 #32| 0
Supportprofil
SVFA_DK skrev:

Nu har det her lort stået på i ca. et år, og jeres nye opdatering har tilsyneladene ikke hjulpet på det. Kan I for fanden ikke snart få det fikset? Det er sgu da amatøragtigt, at betalende kunder skal trækkes med den samme fejl igennem så lang tid.

 

Hej

 

Jeg var ikke klar over at enkelte kunder døjer med en længerevarende fejl. Du må gerne smide mig en mail på [email protected], og forkalre lidt yderligere, så skal jeg prøve at se på det. 

 

Mvh Rasmus

 

 

01-11-2019 16:21 #33| 0
Supportprofil
NesleiN skrev:

@Danske Spil
Er det opdateringen med 'My Game'?

 Jeg ved at flere har efterspurgt opdatering af Mac. Det er planen det sker i indeværende år, uden jeg dog kan garantere det. Men arbejdet er i fuldt gang fra GVC's side, så i kan være forsikret om det sker inden for en overskuelig fremtid. 

 

Rasmus

 

01-11-2019 16:22 #34| 0

Bare sådan for ren nysgerrigheds skyld tester i ikke jeres releases inden de frigives? Arbejder selv indenfor test og udvikling og tror aldrig jeg har set nogen release noget med så åbenlyse fejl som det der er set i den her tråd.

01-11-2019 16:26 #35| 0
Supportprofil
DoubleAcesDK skrev:

Bare sådan for ren nysgerrigheds skyld tester i ikke jeres releases inden de frigives? Arbejder selv indenfor test og udvikling og tror aldrig jeg har set nogen release noget med så åbenlyse fejl som det der er set i den her tråd.

Vi beklager naturligvis de fejl der har været. Der testes ja. Desværre er det vi ser i test og der der kommer i prod ikke altid 1:1. Mere kan jeg vist ikke gå ned i detaljerne på denne snak her :)

 

Rasmus

02-11-2019 01:08 #36| 0

Hej. Er der nogen der ved hvor man ser sine turnerings dollars henne, når man bruger iPad’en 


02-11-2019 13:22 #37| 1
Danske Spil skrev:

Vi beklager naturligvis de fejl der har været. Der testes ja. Desværre er det vi ser i test og der der kommer i prod ikke altid 1:1. Mere kan jeg vist ikke gå ned i detaljerne på denne snak her :)

 

Rasmus

 

 Ja ok hvis i ikke tester 1 til 1 så giver det fint mening at der opstår fejl efter lancering, håber i får et bedre testmiljø :)

02-11-2019 17:34 #38| 0
Danske Spil skrev:

Hej alle,

Vi opdaterer vores pokersoftware i dag, og derfor vil det ikke være muligt at logge ind til og med kl. 12.00. Det gælder dog KUN mobil (iOS og Android)

Spillere fra PC og Mac vil ikke have noget problem med at logge ind, mens vi opdaterer softwaren. Nogle sider, kampagnersiden fx, kan være nede i perioder, men gameplay vil ikke blive berørt.

God dag.

/Matthis

 

 Jeg kan ikke logge ind, har skrevet til support. Men der sker intet. nemid bliver ved med at poppe op.

02-11-2019 18:13 #39| 0
Supportprofil
Webbers skrev:

 

 Jeg kan ikke logge ind, har skrevet til support. Men der sker intet. nemid bliver ved med at poppe op.

 

 App, desktop, mac? Prøvet en geninstallering?

 

 

02-11-2019 19:26 #40| 0


Danske Spil skrev:

 

 App, desktop, mac? Prøvet en geninstallering?

 

 

 

Skal logge ind 3 gange med nemid, men så er den vist alligevel ikke logget ordentligt ind, det er på PC på telefon er der ingen problemer. Har geninstalleret, det er første gang længe jeg vil prøve jeres software. Har også skiftet browser, slettet cookies og alt muligt andet lort. Kan være man bare skulle holde sig til Stars.:D

 

Billedet viser hvad den åbner når jeg prøvet at åbne et hvilket some helst table, så sker dette. Så den må ikke være logget ind. Selvom login og opret konto er væk oppe fra hjørnet.

 

 

Redigeret af Webbers d. 02-11-2019 19:27
02-11-2019 21:28 #41| 0
Supportprofil
Webbers skrev:

 

Skal logge ind 3 gange med nemid, men så er den vist alligevel ikke logget ordentligt ind, det er på PC på telefon er der ingen problemer. Har geninstalleret, det er første gang længe jeg vil prøve jeres software. Har også skiftet browser, slettet cookies og alt muligt andet lort. Kan være man bare skulle holde sig til Stars.:D

 

Billedet viser hvad den åbner når jeg prøvet at åbne et hvilket some helst table, så sker dette. Så den må ikke være logget ind. Selvom login og opret konto er væk oppe fra hjørnet.

 

 

 

 Lyder mystisk. Hvis du har mod på at sende er par screenshots eller en lille video til [email protected] så skal jeg få det videre så vi kan få det løst. 

Rasmus


03-11-2019 12:22 #42| 0
Danske Spil skrev:

 

 Lyder mystisk. Hvis du har mod på at sende er par screenshots eller en lille video til [email protected] så skal jeg få det videre så vi kan få det løst. 

Rasmus

 

 

 Har sendt et par mails afsted, det må være et browser problem. Forstår bare ikke hvorfor softwaren tror jeg på internet explorer, jeg bruger chrome.

03-11-2019 21:30 #43| 0

@Danske Spil

Hvad er status på MILLION final day?

 

Den skulle være startet kl. 20, men bliver ved med at blive udskudt et kvarter...

09-11-2019 21:57 #44| 0

HH's er nu tilgængelige på Party. Hvornår implementeres det på DS?

09-11-2019 22:08 #45| 1
pw_zapffe skrev:

HH's er nu tilgængelige på Party. Hvornår implementeres det på DS?

 Jeg ser også frem til næste opdatering! 

 

 

10-11-2019 22:53 #46| 0

 

Gælder det også DS? Havde håbet på en hurtigere release.. 

10-11-2019 23:40 #47| 0

Der er godt nok mange børnefejl i softwaren i øjeblikket.

-Handhistory virker ikke: "due to technical issue we are not able to load the replayer"

-Mine Tilbud virker ikke: "Sorry, a technical problem occured on the page you tried to reach"

etc.

11-11-2019 00:09 #48| 0
mrJBK skrev:

Der er godt nok mange børnefejl i softwaren i øjeblikket.

-Handhistory virker ikke: "due to technical issue we are not able to load the replayer"

-Mine Tilbud virker ikke: "Sorry, a technical problem occured on the page you tried to reach"

etc.




Jep. Det sker mere eller mindre hver gang man har haft klienten åben i et stykke tid.

11-11-2019 12:38 #49| 0
Supportprofil
mrJBK skrev:

Der er godt nok mange børnefejl i softwaren i øjeblikket.

-Handhistory virker ikke: "due to technical issue we are not able to load the replayer"

-Mine Tilbud virker ikke: "Sorry, a technical problem occured on the page you tried to reach"

etc.

 

 

pw_zapffe skrev:

Jep. Det sker mere eller mindre hver gang man har haft klienten åben i et stykke tid.


Send dem meget gerne med screenshots og små beskrivelser til os hvis det kan lade sig gøre så vi kan få det fikset.


 Rasmus

11-11-2019 13:44 #50| 0
Supportprofil

Mht MyGame/muligheden for at downloade HH - der arbejdes på det.

 

Rasmus

 

11-11-2019 21:29 #51| 0
Danske Spil skrev:

Mht MyGame/muligheden for at downloade HH - der arbejdes på det.

 

Rasmus

 

 

 Fedt.

Tør du komme med en forsigtig ETA? Tør vi håbe på at det kommer før det nye år? :-) 

11-11-2019 21:58 #52| 0
Supportprofil
NesleiN skrev:

 

 Fedt.

Tør du komme med en forsigtig ETA? Tør vi håbe på at det kommer før det nye år? :-) 

 Jeg tør ikke komme med en ETA endnu, men forventer ikke det bliver på denne side af nytår. Men vi skubber det vi kan for en god løsning. 

Rasmus


12-11-2019 11:28 #53| 0

Vil det sige at den opdaterede klient nu er tilgængelig på MAC med den nye software?

12-11-2019 11:37 #54| 3
Danske Spil skrev:

 Jeg tør ikke komme med en ETA endnu, men forventer ikke det bliver på denne side af nytår. Men vi skubber det vi kan for en god løsning. 

Rasmus

 




Kunne man måske skubbe på for i det mindste bare at gøre hh's tilgængelige til download bare i en eller anden form? Nu hvor det er tilgængeligt på party er vi jo ret langt bagefter ift., at vores modstandere kan bruge og analysere hh's i deres spil.
12-11-2019 16:59 #55| 0

 

Og hvordan får man så dette til at fungere? Taster et nickname, trykker enter - intet sker. What to do @Danske Spil?

13-11-2019 08:57 #56| 0
mckrogh skrev:

 

Og hvordan får man så dette til at fungere? Taster et nickname, trykker enter - intet sker. What to do @Danske Spil?

 

 Det problem fik jeg løst manuelt over supporten, men det var i foråret før alle de store ændringer, så ved ikke, om det stadig kan lade sig gøre.  

13-11-2019 09:57 #57| 1
pw_zapffe skrev:

Kunne man måske skubbe på for i det mindste bare at gøre hh's tilgængelige til download bare i en eller anden form? Nu hvor det er tilgængeligt på party er vi jo ret langt bagefter ift., at vores modstandere kan bruge og analysere hh's i deres spil.

 

 Ja, alternativt kunne DS måske tilbyde VIP's eller folk der fx. Raker +$1000/ugen at hjælpe dem manuelt? :-) 

13-11-2019 13:57 #58| 0
mckrogh skrev:

 

Og hvordan får man så dette til at fungere? Taster et nickname, trykker enter - intet sker. What to do @Danske Spil?

 

 Jeg havde ligeledes dette problem, da jeg sad hos en ny spiller (ven) der ville i gang med Danske Spil Poker.
Det var ikke muligt for ham, at komme ind i klienten med flere forsøg med nicks, der skete simpelthen ikke noget.

@Danske Spil / Rasmus, er dette et problem I kan genskabe/adressere? Og kan det virkeligt betyde, at det ikke er muligt, for helt nye spillere at spille/logge ind i klienten fra PC/mac?

Redigeret af Zeranor d. 13-11-2019 13:58
13-11-2019 14:23 #59| 0
Supportprofil

Hej alle


Mange tak for jeres feedback! 

Jeg er opmærksom på de forskellige problemstillinger i tråden. Vi arbejder, og skubber alt hvad vi kan for løsninger! 

Rasmus


13-11-2019 20:30 #60| 2
Danske Spil skrev:

Hej alle

 

Mange tak for jeres feedback! 

Jeg er opmærksom på de forskellige problemstillinger i tråden. Vi arbejder, og skubber alt hvad vi kan for løsninger! 

Rasmus



 Hej Rasmus,


 Det ville være lækkert i fik løst problemet hurtigt. Jeg kunne forstå på jeres support det var et kendt problem. 
Dernæst må I os meget gerne rykke på at få den opdaterede Mac version ud. Den har vi snart ventet tålmodigt på længe. 

13-11-2019 20:47 #61| 1
Supportprofil
mckrogh skrev:


 Hej Rasmus,

 

 Det ville være lækkert i fik løst problemet hurtigt. Jeg kunne forstå på jeres support det var et kendt problem. 
Dernæst må I os meget gerne rykke på at få den opdaterede Mac version ud. Den har vi snart ventet tålmodigt på længe. 

Jeg forstår godt frustrationen. Vi arbejder naturligvis altid for at udbedre fejl og opdatere produktet så hurtigt og godt vi overhovedet kan. 

Rasmus


17-11-2019 00:17 #62| 0
2018 Champ

Jeg ved ikke om det har noget med opdateringer at gøre, men hvorfor fa'en vises der pludselig BB på mine borde istedet for $?

 

Ikke skide fedt at skulle sidde og rode med det mens man spiller, men jeg kan ikke finde nogen steder det kan ændres. Nogen hjælp at hente?

17-11-2019 00:19 #63| 0
LoneRangR skrev:

Jeg ved ikke om det har noget med opdateringer at gøre, men hvorfor fa'en vises der pludselig BB på mine borde istedet for $?

 

Ikke skide fedt at skulle sidde og rode med det mens man spiller, men jeg kan ikke finde nogen steder det kan ændres. Nogen hjælp at hente?




Tryk på BB/$ ikonet
17-11-2019 00:21 #64| 0
2018 Champ
lorentzen skrev:

Tryk på BB/$ ikonet

 

 Jeg gik på tilt over det lort og er ude. Kan det kun gøres på bordet?

17-11-2019 06:13 #65| 0
LoneRangR skrev:

 


 Jeg gik på tilt over det lort og er ude. Kan det kun gøres på bordet?




Det kan gøres til std eller ikke-std under indstillinger.

26-11-2019 23:33 #66| 0
2018 Champ
lorentzen skrev:

Tryk på BB/$ ikonet

 

 

pw_zapffe skrev:

Det kan gøres til std eller ikke-std under indstillinger.

 

 Jeg har hverken ikon eller valgmuligheder i indstillinger så vidt jeg kan se. Er igen tiltet ud af en tour, efter at bordet flere gange har skiftet frem og tilbage. Ingen andre der oplever det?

 

Spiller på PC

26-11-2019 23:44 #67| 1
LoneRangR skrev:

 

 

 

 Jeg har hverken ikon eller valgmuligheder i indstillinger så vidt jeg kan se. Er igen tiltet ud af en tour, efter at bordet flere gange har skiftet frem og tilbage. Ingen andre der oplever det?

 

Spiller på PC

 

 Når du sidder ved bordet i din tour, skal du bare klikke på dit BB ikon, så skifter den tilbage til dollars/chipstack. Bliver du nysgeriig hen i touren at se din stack som BB, klikker du bare tilbage - og så fremdeles ;-)

Tror du rammer lidt skævt med dine kliks når du roder med fold/check/betting, så det skifter frem og tilbage mellem alm stack og big blinds ( hvis det er det du mener ) ? Det skete en del for mig i starten...

Redigeret af RunningDucks d. 26-11-2019 23:50
26-11-2019 23:53 #68| 1
2018 Champ
RunningDucks skrev:

 

 Når du sidder ved bordet i din tour, skal du bare klikke på dit BB ikon, så skifter den tilbage til dollars/chipstack. Bliver du nysgeriig hen i touren at se din stack som BB, klikker du bare tilbage - og så fremdeles ;-)

Tror du rammer lidt skævt med dine kliks når du roder med fold/check/betting, så det skifter frem og tilbage mellem alm stack og big blinds ( hvis det er det du mener ) ? Det skete en del for mig i starten...

 Det var såmænd bare det. Jeg har spillet på denne PC i snart tre år, og aldrig oplevet det før. Og så er det sgu nok det eneste sted jeg ikke har klikket febrilsk når det sker.

 

Tak for hjælpen. Så VAR det jo bare mig der er komplet idiot :-/

 

26-11-2019 23:56 #69| 0
LoneRangR skrev:

 Det var såmænd bare det. Jeg har spillet på denne PC i snart tre år, og aldrig oplevet det før. Og så er det sgu nok det eneste sted jeg ikke har klikket febrilsk når det sker.

 

Tak for hjælpen. Så VAR det jo bare mig der er komplet idiot :-/

 

 

 Som jeg også lidt var. Godt vi stadig kan klare os uden "VAR". Go vind der !

27-11-2019 07:36 #70| 0

Kan ikke oprette og gemme nyt betalingskort.
Den starter bare forfra hver gang man har trykket info ind og koden fra ens mobil.

19-12-2019 13:32 #71| 1
Supportprofil

Hej alle

 

Så er der nye opdateringer med lidt blandede godt, blandt andet:

 

1) Mac klienten er opdateret

2) Run It Twice er enablet på Desktop/Mac til Fastforward spillene (og bredes naturligvis ud til almindeligt cashgame og mobil med tiden)

 

Rasmus

19-12-2019 14:11 #72| 1

Klienten vil have beløbsgrænse, før jeg kan sætte penge ud og prøve opdateringen af... Det vil min mac ikke være med til - der sker ikke noget, når jeg trykker på knappen "sæt grænse". Nogen der har en løsning på det?

19-12-2019 14:17 #73| 0
Supportprofil
los_champ skrev:

Klienten vil have beløbsgrænse, før jeg kan sætte penge ud og prøve opdateringen af... Det vil min mac ikke være med til - der sker ikke noget, når jeg trykker på knappen "sæt grænse". Nogen der har en løsning på det?

 Vil du sende en lille video, eller et par screenshots til [email protected]

 

Rasmus

 

19-12-2019 14:52 #74| 0
Supportprofil
los_champ skrev:

Klienten vil have beløbsgrænse, før jeg kan sætte penge ud og prøve opdateringen af... Det vil min mac ikke være med til - der sker ikke noget, når jeg trykker på knappen "sæt grænse". Nogen der har en løsning på det?

 

 Det skulle være fikset nu :)

 

Rasmus

 

19-12-2019 15:28 #75| 0

Takker! 

21-12-2019 01:48 #76| 0

Sidder og følger en $20 sng.

Der står følgende øverst i lobbyen :

 

Er startet 02-jul-2029

 

Ja 2029 står der !!!!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar