Openpush på river, $200NL6max

#1| 0

$200 NL 6max

Villian er TAG regular der multitabler, han har $300 og jeg har ham dækket. Har set ham lave diverse moves, men ikke noget der minder om det her.

Får QJ på button

Foldet til CO der limper
Jeg caller
SB mucker
Villian i BB checker.

Flop: KT9 Pot: ~$7

Villian better $6
CO folder
Jeg raiser til $20.
Villian caller.

Turn: 3 Pot: ~$46

Villian checker
Jeg siger $40
Villian insta-caller

River: 2 Pot: ~$126

Villian openpusher for $220~
Hero..?

Har ikke spillet overdrevet meget imod ham, men har ikke set ham lave noget crazy i den times tid jeg har siddet ved bordet.

04-09-2006 06:28 #2| 0

Jeg tror, jeg betaler her og finder en brækspand frem.

Edit-

Der er nu lidt "never go broke in unraised" over den alligevel. Damn, tough one. Kunne også godt se mig selv folde her, men så er det da også helt sikkert at brækspanden bliver brugt.

04-09-2006 09:03 #3| 0

Klart fold (selvom jeg ikke er sikker på at jeg altid selv kan gennemføre den - den er jo bitter). Som du beskriver ham, har han flushen mindst 2 af 3.

Sjældent TAG regular giver sig selv så dårlige odds på et bluff. Og hvis han multitabler er openpush med river flush et almindeligt auto-spil - specielt runner-runner - fordi relativt få "hopper på den".

Fold og glæd dig over at han lod dig slippe med 1/3 buy-in på sådan en.

04-09-2006 09:06 #4| 0

Jeg så hellere du raisede preflop, istedet for at limpe.

Endvidere tror jeg at jeg betaler en evt. flush af, jeg tror langt oftere du ser et set, 2 par combo's eller den samme straight.

Kandinsky, hvilken hånd sætter du villain på, der inkluderer 2 klør ?

Mickey

04-09-2006 09:43 #5| 0

@Mickey

KJ, 87, 8J... Som BB kan han have det hele! Insta-callet på turn ville få mig til at smide tror jeg.
Et set ville have vist sig tidligere... Der er for mange draws til det.

/Ludo

04-09-2006 11:16 #6| 0

Nu er villain jo TAG, så helt nemt er det ikke, men jeg har meget svært ved at drysse denne her.

Som hånden bliver spillet på alle streets er der imo. rigtig mange to-par/set kombinationer som Hero rent faktisk slår

04-09-2006 11:28 #7| 0

@mickey: Som Ludomaniac.

Kuriosum: læg mærke til at J7 også er en sød lille 2-way str8 draw.

Jeg kender ikke Hero - men jo mere han har splashet jo bredere range har Villain jo... måske alle Kx...

Villain påstår i hvert fald hårdnakket 2 klør og i den situation lytter jeg til hvad han siger - hvis jeg ikke har god grund til andet (god grund fx. odds 3:1 eller et bluff read).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar