Er der nogen af jer der kender dette dejlige spil? Spiller det, eller har spillet?
Et yderst fremragende strategispil. Yderst vanedannende, tager ikke ret lang tid. Kan spilles hver dag når i har brug fra et brack fra pokeren.
Spillet kan joines på games.swirve.com/earth/
Når i nu alligevel er blevet fanget af spillet så joine lige clanen DD*22 en Dansk clan så vi kan komme helt til top.
danedyn.earthstats.net/user/danedyn/Start.html
I får baghjul. Jeg udlover 0.10 $ til den der slutter beder end mig når næste spil slutter.. Kom frisk, go for it!!
OT: Earth 2025
Har mange rekorder i det spil..
LaF var min klan i et par år.
Mega fedt spil, men blev lidt kedeligt.
Endte mine dage i RD (gnæk gnæk)
Har stadig en ven der spiller..
Darkwarrior i DD og også KiNaPoMax der stoppede.
Fatter hat af det.
Har fået tilsendt sådan en aktiverings kode, men der er ingen steder på siden hvor man kan indtaste den...
Du skal først indtaste den efter 24 timer... Så kommer der et felt frem på forsiden... Indtil da kan du bare spille.
Har dyrket det i næsten 5 år men nogle enkle pauser. Sluttede også i DD og har også brugt en del tid på FFA - den gang det var sjovt.
Spillet kan man let blive træt af, men jeg fik en del relationer til andre spillere i andre lande, som jeg siden har kunne drage nytte af IRL.
Crunchii: RD? ... hvorfor stoppede du ikke bare hvis du var træt af spillet?
Fordi jeg nød alle de ting.
Det var min rigtig gode ven der lavede den berygtede bot (godt kram forresten, de nordmænd ved hvad de laver).
Havde lvl 9 på de fleste store sider som LaF, SoF, Arrow (hvor jeg desuden var meget højt oppe), RAGE og diverse andre.
Magt er sjovt og man skal prøve det.
Min ven tjente forresten 20.000 på at sælge koden til diverse mennesker :)
Okay ... kan måske godt se det sjove i det, men rimlig destruktivt for selve spillet. Bots var der flere af og flittigt brugt i FFA, hvilket nok også til dels ødelage spillet.
Tænk at folk gad at betale for den bot - siger lidt om hvor meget folk gik op i spillet.
Det er pænt griner det spil her, startede på baggrund af denne post. Håber en kan svare på lidt noob spørgsmål:
(jeg spiller Primary)
1) Når man angriber og spy"er og vælger allies osv, står der et antal spillere i listboxene, som man kan vælge hvis man ikke kender spillernummeret. Der er forskellige i listen hver dag, hvad er logikken bag hvilke spillere der står i denne liste?
2) Jeg har ledt og ledt efter en måde at se ALLE scores på, og ikke kun toppen og mit eget "range", men det er måske en del af spillet at der er en tyk "fog of war" ? :D
3) Jeg bruger mange penge på farme og agricultureresearch for at sælge bushels for $$, men kan ikke gennemskue om det er overhovedet er profitabelt? Skulle jeg hellere smide researchkronerne direkte i warfare, og holde foodproduction=foodconsumption?
4) Er det dumt at være dictatorship? Er ens countrystatus kun et navn, eller er der % der ændrer sig i spillet? Kan godt se det det "sociale" i at modstanderne måske gerne vil nakke et Diktatur ! :D (og jeg har osse fået et par på næsen allerede hehehe)
Nå, min 1ste brigade kommer hjem om 7 timer, må hellere ind og lægge nye planer :) iøvrigt,
5) Opvejer fordelene ved et planned strike, den ulempe at ens hær er væk i et stykke tid?
På forhånd tak
Jesper
Har netop oprettet en account !
Når jeg logger ind fremkommer følgende besked:
"You cannot access this page at this time. Please visit the Main Menu for more details. "
Desuden bliver det oplyst "This round of Earth: 2025 is now officially over!"
Er det mig eller ???
Jeg lavede den samme. Det er fordi du er ved at melde dig til Earth Express (er vist nogen lynrunder) Du skal melde dig til en af de 5 servere i bunden af billedet.
Jeg startede med en på primary og en på FFA.