Villain er max donket, har vist en del skæve hænder op, og kommer altså nu ud med det her kæmpe overbet. Så hvor stor en donk skal man spille mod før et call kan komme på tale her.....jeg mener donks rammer jo også af og til :)))
Goes like this:
Game #5162303894: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/07/24 - 03:11:38 (CET)
Table "Keizan" Seat 3 is the button.
Seat 1: Villain ($699.60 in chips)
Seat 2: Hero ($1856.15 in chips)
Seat 3: JensLE ($854.25 in chips)
Seat 5: mremania ($495 in chips)
Seat 6: Sparrow99 ($193.50 in chips)
mremania: posts small blind $2
Sparrow99: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to upquark [8♣ 8♠]
Villain: calls $5
Hero: raises to $22
JensLE: folds
mremania: folds
Sparrow99: folds
Villain: calls $17
----- FLOP ----- [T♠ 6♦ 4♥]
Villain: bets $25
Hero: raises to $78
Villain: calls $53
----- TURN ----- [T♠ 6♦ 4♥][7♠]
Villain: bets $599.60 and is all-in
Hero: ??
Overbet #1 NL500
En MEGET stor, som hader sine penge :)
Tror aldrig jeg caller her næsten, vil altid komme bedre spots imodt store donks
har fået smidt hånden ud, ville være smart at ændre hans nick till villain, da jeg troede det var det folk ville have.....havde faktisk et par andre tilsvarende hænder, men de er også røget ud nu.....LOL...
Anyways havde aldrig set ham før og kun spillet med ham en halv times tid.
Hvis han er max donk kan du nemt finde et langt bedre spot at spille for stakken. FOLD.
Ja det var måske lidt tyret, men jeg callede faktisk. Af en eller anden grund fokuserede jeg på at jeg havde en double belly buster i baghånden, hvis jeg mod forventning skulle være mindst :)
Han viste Q♠6♠ op og missede heldigvis river.
Svært at sige om man kunne have fundet bedre spots, jeg tager gerne ethvert +EV spot om det så er stort eller småt.
Indrømmer selvfølgelig at det var yderst marginalt og eneste grund til at jeg kunne calle var selvfølgelig fordi han tidligere havde lavet så mange vilde ting, og på en eller anden måde var jeg ret overbevist om at han med dette bet ikke ønskede et call.