skal ha overførst 13.50$ fra Full tilt poker til Stars, jeg sender penge på FTP og du overfører penge til mig på stars :) nogen der lige er frisk på en hurtig hjælper? :)
mvh jannik
overføres 13.50$ fra FTP til stars :)
bump
Er der virkelig ingen der har nogle $ på stars og FTP så jeg lige kan overføre 13,50$ til din FTP account og så jeg kan få 13,50$ på PokerStars...
Mangler du stadig?
Jeg kan godt hjælpe dig, hvis du overfører først.
Har aldrig spillet på tilten men 13,5 kan vel bruges til en sng :-)
2donk
hey beck min PM virker ikk hvad er dit nick på FTP???
mit nick på stars er jannik_pro
kan jeg stole på dig 2donk ? :)
okay 2donk overfører kl 16.00 for mit FTP virker ikke lige nu fordi jeg ikke er hjemme :( ok ???
køge, det er 13,50$ ikke 14,50$ ok :) ty mate
Ok jeg tager chancen. De er overført.......
Jeg regner med at de står på tilten i aften :-)
self gør de det mate.. takker ;)
lol har 13,49$ de er sendt 2donk - hvis du vil ha 0,01$ tilbage på stars må du endelig sige til ;) takker for overførsel mate.
der er et lille problem 2donk fordi du ikke har spillet på FTP før skal du lige gå ind og skrive din rigtige adresse osv. gør det lige og så skriv så jeg kan sende dem :)
er dit pic. en neger ?
LOL Aner det ikke. Har ikke brugt min konto derinde. Hvad siger den ellers
den siger at dit bynavn starter med H passer det ? :D
Money shipped til desmer :) gg
Jeps de er modtaget. Takker.
Nu er der så kun tilbage den lille sag om den ene cent. Vil du have mit kontonummer så du kan overføre den? LOL
Ja så absolut :-)))
Nej alt er vel, jeg taber dem alligevel :-)
Jeg takker, jannik. Rart med en herinde der holder ord. Håber det er skrub$$ jeg har sendt.
2donk
Kurt +1 lol ;)
hehe indtil videre har der været godt skrub i dem så det er cool :) håber også jeg har sendt skrub $ til dig ;-)