Overgang fra nl100 til 200

#1| 0

Jeg står og skal stille og roligt til at rykke fra nl100 til nl200, og tog mit første shot idag. For det første synes jeg spillet virkede en smule mere friskt, mere 3betting osv. og jeg lavede et par dumme fejl, såsom at rode mig ind i noget rod i en 3bettet pot med QK :/
Jeg er sikkert ikke den eneste der synes spillene bliver mere aggresive, og er lidt i tvivl om hvordan jeg bør tilpasse mig.
Jeg spiller i øvrigt på bossen, og det ser ud til at bordene er fyldt med regs, bør jeg finde et andet netværk?
Jeg har RB aftale gennem PN, nogen der ved hvordan jeg kan renge min ca. RB ud udfra points'ne man optjener?

29-10-2008 01:14 #2| 0

Bossen og Crypto er helt fyldt op med regs. Find et nyt sted. Ongame eller Ipoker vil jeg mene. Evt Party hvis du kan leve uden rakeback eller ordentlige bonusser.

29-10-2008 06:27 #3| 0

Jeg tror det er en generel forskel på alle netværk mellem NL100 og 200, at der 3bettes mere for at øge range og for at forsvare sine blinds.

Der er naturligvis også mange regs på Ipoker NL200, men der er stadig meget value at hente i spillene.

Kig på PN's nye Betfred (Ipoker) offer og overvej om du skal skifte.

PS. Når man rykker op i stakes kan det være en meget god ide at skære ned på antallet borde og tight'ne lidt op i begyndelsen indtil man har vænnet sig til dynamikken og føler sig vel tilpas.

29-10-2008 07:26 #4| 0

køb eventuelt ind for 50BB indtil du vender dig til niveauet, minsker også variansen.

29-10-2008 08:32 #5| 0

"køb eventuelt ind for 50BB indtil du vender dig til niveauet, minsker også variansen."

Det var så nok det dårligste råd du kunne give:D

Køb dig ind for 100 bbs uanset hvad.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar