Spillet er 5/10NL på crypto. Villian i hånden er Morgil, som er en fornuftig vindene regular på 5/10 og 10/20.
Vi har ikke haft nogle konfrontationer so far, og jeg har indtil videre kun vist kvallitets-handsker op.
Morgil har ikke gjort det store væsen af sig, udover han hånden forinden doubler en shortstack op med AQ mod K2 preflop.
Effektive stacks er 1150.
Da jeg primært spiller HU, har jeg kun 60 hænder på villian i PT,hvilket jo ikke kan bruges til noget.
Game #4575867523: Hold'em NL ($5/$10) - 2007/12/11 - 21:15:02 (GMT)
Table "Wadsworth" Seat 2 is the button.
Seat 1: Superaman ($186.50 in chips)
Seat 2: Morgil ($1142 in chips)
Seat 3: mremania ($247 in chips)
Seat 4: Pard01 ($1000 in chips)
Seat 5: HERO ($3546 in chips)
mremania: posts small blind $5
Pard01: posts big blind $10
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO J♠ J♣
HERO: raises to $40
Superaman: folds
Morgil: raises to $130
Sethitter joins the table at seat #6
mremania: folds
Pard01: folds
HERO: calls $90
----- FLOP ----- 4♠ 7♦ 9♥
HERO: checks
Morgil: bets $170
HERO: calls $170
----- TURN ----- 4♠ 7♦ 9♥ 6♠
HERO: checks
Morgil: bets $420
Fold eller rest?
Kommentarer til alle streets er meget velkomne.
snowking
Overpair møder modstand,NL1000
Ugggh, jeg smider ret hurtigt.
Det er et rigtigt skidt kort/spot for ham at 2ndbarrele og det er han bestemt klar over.
Han har et (nut)flushdraw (eller et andet combi-draw af en art ala en 98♠) en gang i mellem, men jeg tror du ser en (QQ)KK, AA her meget, meget ofte.
EDIT: Jeg kan iøvrigt godt lide preflop & flop. Ofte vil jeg raise/skubbe floppet og kalde det en cooler, hvis jeg er slået, men uden mere historie/dynamik mellem jer foretrækker jeg din linie.
Jeg er helt på linie med Ahle.
Går ikke ud fra I har nogen historie; så ville det vel være nævnt i OP, så jeg synes, det er et fold - TT checker vel oftest bag på turn?
Kender ham ret godt og er enig i din analyse af ham, han er faktisk meget tight (18/12/4), jeg ser ham ikke spille særlig mange hænder du slå og tror faktisk han ville checke bag med 1010, som vel er den eneste realistisk hånd du slå..... jeg drysser og finder et bedre spot.
Tak for svarene alle sammen.
Jeg sagde rest og blev selvfølgelig betalt af AA. Bagefter følte jeg egentlig det ik var særlig optimalt spillet af mig,og kan hører det også er rigtigt,hehe:)
Har sgu lidt for meget HU i mig når jeg spiller SH,det skal der arbejdes på.
snowking