Overpar 400 bb dybe nl200

#1| 0

Spillet på Full Tilts dybe nl200 borde.

Jeg har siddet en time ca og spillet friskt til 27/23 tror jeg(ingen stats). Har været ved 1 showdown hvor jeg CR flop med set og kommer ind på turn. Det er 3. gang jeg squezer i BB.

Villain er tricky TAG der er ultra aggro. Han spiller sine TP+ og draws stærkt og er kommet ind med begge dele for 200 bb. Dog har jeg set ham sløve ned på turn og river med TP mod en sten. Han er også set skyde 3 barrels med air i en raised pot - dog som aggressor pre. Han er helt sikkert en god nl200 spiller.

Jeg får smadret denne hånd fuldstændigt med chk på flop (I think). Flame er obv acceptabelt for dem der nyder det, men jeg har brug for hjælp med at finde en god linie med denne hånd 400 bb dybe mod en tricky, god modstander.

De linier jeg kan se med brick turn er hvis han raiser mit lead på flop:

Bet/call - chk/felt - not good. 400 BB skidt inde mod hans felt range

Bet/call - chk/fold - not good. jeg har par DAME og han spiller sine draws sådan

Bet/3bet- felt - NOT good. Kommer rimeligt ind mod draws og er smadret ellers.

Jeg er dog heller ikke sikker på at chk/call chk/call chk/call er alt for smart

Så er der de gange hvor han bare kalder mit lead.. Er dog ret sikker på at han raiser eller folder floppet

Hjælp mig please og kom med den bedste linie i denne hånd

Full Tilt Poker Game #10137952202: Table Rough (deep 6) - $1/$2 - No Limit Hold'em -
Seat 1: thabucket ($402.15)
Seat 2: voracious ($269)
Seat 3: JONTE2007 ($990.35)
Seat 4: pungy ($199.25)
Seat 5: Krutte ($801)
Seat 6: JS2 ($411)
pungy posts the small blind of $1
Krutte posts the big blind of $2
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Krutte [Q Q]
JS2 folds
thabucket folds
voracious raises to $7
JONTE2007 calls $7
pungy calls $6
Krutte raises to $41
voracious folds
JONTE2007 calls $34
pungy folds
*** FLOP *** [J 5 7] - Pot 96
Krutte checks
JONTE2007 bets $68
Krutte calls $68

*** TURN *** [J 5 7] [K]- Pot 232
Krutte checks
JONTE2007 bets $148
Krutte calls $148

*** RIVER *** [J 5 7 K] [J] Pot 528
Krutte checks
JONTE2007 bets $733.35, and is all in
Krutte ? Har ca 555 tilbage

20-01-2009 06:35 #3| 0

Pre er ok, selvom det er meget du 3better. Jeg vil nok sige 26. Som spillet skyder jeg 72 på flop. Kommer ikke fra den til action. Hvis villan caller better jeg igen på turn, men folder til all in.

Du spiller hånden meget weak og derfor invitere du ham til evt. at bluffe. Der er ikke på noget tidspunkt i hånden, hvor du finder ud af hvor du står og derfor vælger jeg at folde, da vi kun slår et bluff på river.

Theis

20-01-2009 09:46 #4| 0

No offense, men jeg synes ikke rigtig den her hånd giver mening.

Preflop er fint, men som theis synes jeg også du 3-better ret stort.
Det giver ikke så megen mening at 3-bette stort for derefter ikke at ville spille en stor pot (hvilket selvfølgelig også er klamt for 400bb...).

Check/call flop og turn virker også meget mærkeligt. Hvorfor better du ikke i stedet floppet så, og får noget information om hvor du står i hånden?

Som Theis vælger jeg nok også at bette flop og caller han bet/folder jeg turn.

Hvis du er helt sikker på at han folder eller raiser flop, kan du vel evt. check/calle flop og bet/folde turn.

20-01-2009 12:39 #5| 0

Undskyld men top mærkelig linje.. Syntes det virker sygeligt strange at mixe det så meget op med to bitches (de shagger dig i enden), når I er så dybe.

Imo må den bedste linje være straightforward.. 3bet pf (x5) Cbet flop. Bet fold turn.. Der er sq ikke nogen grund til at lege for 400BBs med en spiller, du selv kategoriserer som en meget god TAG nl200 spiller.. To kællinger ser på ingen måder appetitlige ud på det board..

Som spillet har du et autofold på river.. Jeg ville allerede have foldet turn og lukket bordet ned eller givet mig selv en lammer, som straf for at spille den så dårligt..

20-01-2009 14:41 #6| 0
OP

Tak for hjælpen so far

Vil dog gerne stadig have svar på følgende.

Pre - der ligger 28 i potten før mit raise. Siger jeg 26 skal første mand kalde 19 i 47 i pos og så kan det hurtigt blive en 4 vejs pot oop.

Håbet er at få den HU mod voracious ($269) eller pungy ($199.25) og så er det obv for stakken bet/3bet eller bet bet.

Det der sker er worst case at JONTE2007 ($990.35) vælger at spille den i pos mega dyb.

Jeg er langt foran hans range på floppet, men med position bliver det ham der kontrollerer pottens størrelse hvis jeg c better.

Det jeg mangler svar på er ikke hvordan vi spiller den hvis han caller et c bet på floppet, men hvis den går bet/raise.

Jeg er også sikker på jeg er langt foran hans raise range på floppet, men hvordan spiller jeg den videre på de forskellige turns uden at han tager potten med den dårligste hånd?

Btw svenningsen, valgte at smide den herpå i stedet for lammeren. Skulle nok have valgt begge dele

20-01-2009 17:18 #7| 0

@Krutte:

Hvis du mener du er foran hans raise range på floppet, hvorfor 3-better du så ikke?

Alternativt kan du - som jeg nævnte tidligere - c/c flop og leade turn, men det giver selvfølgelig nogle andre ulemper.

Som spillet folder jeg 100% turn selvom din hånd er noget underreppet...

20-01-2009 17:37 #8| 0
OP

Fordi at jeg med et flop 3bet snævrer hans range, der fortsætter, ind til at være top draws og 77 55 og 75. Det folder alt hans skæg og jx hænder.

Men måske det alligevel er den bedste linie. Komme ind på any non hjerter turn og suge ude de gange han har 55 77 57 som er de eneste hænder der slår os.

I dont like it though...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar