Lidt i tvilv om hvordan denne spilles mest optimalt.
Modstanderen er ukendt har ca 3 orbits på ham. Det eneste jeg har lagt mærke til at han kun siger 2.5 på BT hvilket ikke er så normalt på NL100. Det har han gjort en gang før hvor jeg 3 bettede til 9 og han foldede.
Table Armavir (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: Stockholm08 ( $98.50 USD )
Seat 3: Villian( $119.30 USD )
Seat 5: willox ( $60.91 USD )
Seat 6: Hero ( $100.50 USD )
Seat 8: rabarbra ( $87.25 USD )
Seat 10: TTR3784264 ( $130.10 USD )
willox posts small blind [$0.50 USD].
Hero posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♠ A♦
rabarbra folds
TTR3784264 folds
Stockholm08 folds
Villian raises [$2.50 USD]
willox folds
Hero raises [$8.00 USD]
Villian calls [$6.50 USD]
** Dealing Flop ** 7♠, 6♦, Q♣
Hero bets [$12.00 USD]
Villian calls [$12.00 USD]
** Dealing Turn ** 4♦
Her kommer jeg så i tvivl om hvad det bedste move er at lave.
Bet/fold synes jeg bare er lidt træls mod ukendt som måske ser mig lidt som maniac.
Hvad plejer i at gøre her?
Også gerne kommentarer til PF er 9 ikke ca passende mod 2,5 eller hvad er mest optimalt her?
Overpar mod ukendt NL100
Jeg check/raiser tit i det spot der med intentionen om obv at calle et skub.
8-9$ er fin preflop..
Kan godt li at lede turn, mod en hvad der virker som en passiv villian, der kalder med f.eks Qx.. Og ikke gir frikort til FL/ST draw..
Jah CR så er man selvfølgelig til midten.
@lasse k hvis du leader turn så folder du vel bare til raise fra villian eller hvad?
Jeg stikker 33 på turn, og så går jeg død til shove.
Jeg syntes i øvrigt at 9 er perfekt!
Jo men han ligner ikke en, der er ude på at raise turn..
Leader turn for value af QX, og for ikke at gi frikort - Folder til et reraise..
Hvorfor er 2.5 fra btn ikke optimalt? Jeg har selv afprøvet det i perioder og fungerer fint.
Er der et eller andet jeg har overset i denne tråd med al den snak om at folde til raise på turn? No way jeg smider AA i det spot. Uden den vilde historie leader jeg turn og går obv. død. Havde der været lidt dynamik kunne jeg også godt finde på at c/r men b/f kommer imo aldrig på tale.
Kiggede på den igen..
Better omkring 25 på turn..
Hmm spørgsmålet er hvad vi kan slå, hvis han reraiser turn.
Vores hånd er spillet meget faceup, så tror ikke en standard NL100 villain reraiser
QX all in på turn..
Uden read på villain kommer jeg væk fra hånden...
For det meste ;)
Helt vildt standard 2nd barrel spot readless. Og som skodko, er der selvf. no way vi folder readless.
Mener et check i håbet om C/R er væk, med en villain der så meget ligner han tager en passiv linje..
altså what? I snakker om at folde???
Jeg bet-caller med armene i vejret hver gang - og 2 gange om søndagen.
@ <3imo
"Hvorfor er 2.5 fra btn ikke optimalt?" <-- tror ikke det er det han ikke synes er optimalt, men hans 3bet størrelse.
"Også gerne kommentarer til PF er 9 ikke ca passende mod 2,5 eller hvad er mest optimalt her?"
:]
Hvordan ved du at han er en standard NL100 spiller, når du kun har 3 orbits på ham?
Kan heller ikke se hvordan fold kan komme på tale.
Hmm, det må jeg vel lige ta til efterretning..
Så sku han beskytte noget der ligner QK/QA...?
Kommer måske nok heller ikke væk fra den, hvis jeg skal være helt ærlig.. Blev lidt stædig ;)
Bud 3/4 til 1/1 pot på turn.Hvis villian går all in kalder vi.Vi skal have pengene til midten hurtigst muligt.
Fair nok, kan godt se jeg var lidt hurtig ude klokken lort i nat..
indrømmet..