6-handed på Betsafe... ingen special dynamik, og villain virker sane.
Game #6090795974: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/10/30 - 12:12:52 (CET)
Table "Heartsdefender" Seat 2 is the button.
Seat 1: beatriz ($704.15 in chips)
Seat 2: $ondro$ ($716.25 in chips)
Seat 3: HERO ($506 in chips)
Seat 4: pokergod ($535.10 in chips)
Seat 5: robbey ($397.20 in chips)
Seat 6: goalshow2 ($572.05 in chips)
HERO: posts small blind $2
pokergod: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO T♣ T♥
robbey: folds
goalshow2: folds
beatriz: folds
$ondro$: raises to $20
HERO: calls $18
pokergod: folds
----- FLOP ----- 5♦ 8♥ 8♠
HERO: checks
$ondro$: bets $35
HERO: calls $35
----- TURN ----- 5♦ 8♥ 8♠[2♥
$ondro$: checks
----- RIVER ----- 5♦ 8♥ 8♠ 2♥ 4♣
$ondro$: bets $55
HERO: calls $55
Ved godt min linje er passiv og 3better også normalt pf - men valgte altså noget andet her til afveksling. Kommentarer til hele linjen sætter jeg pris på, men er især interesseret i river-spillet... er mit check det bedste her for at induce bluff - eller bør man vb?
Hvor meget spiller det ind om floppet er drawet eller ej? I så fald ka vb måske være godt for at repræsentere busted draw?
Overpar -vb el. induce bluff 500nl
Syntes det er skidt spillet hele vejen igennem.
Enten lead eller reraise for at se hvor du står på floppet.
Som spillet VB'er jeg river.
PF er helt fint, hvis man kender bare lidt til villain. Utroligt tight og meget passiv postflop. Du spiller den helt perfekt, når villain har de stats han har. 15/7/1.2, så jeg kan simpelthen ikke se vi kan spille den på andre måder. $ondro$ har oftest 99, JJ eller QQ her. TT naturligvis også, men ret usandsynligt, når vi selv har den hånd.
Gotta ask ya - var det dig jeg spillede mod i går? For jeg blev på et tidspunkt meget i tvivl. Du clickede to på to forskellige borde, og der var jeg sikker på det var misclicks - men jeg talte efterfølgende 7 gange bagefter, hvor du også gjorde. Hvad gik det ud på? Du spillede i øvrigt også meget aggressivt PF, husker jeg.
Mancini
LOL - ja det var mig... hørte på et tidspunkt om en god, tricky spiller som klikkede meget, især i sb vs bb battles og tænkte at det ku sgu være sjovt at prøve!
Hvad angår pf, veksler det meget ift. mit humør... nogle gange sidder jeg bare og spiller fuldstændig abc og gider ikke lave nogen moves overhovedet, andre gange kommer killer-instinktet op i mig...
Nu nævner OP ikke nogle stats, så derfor 3-better jeg hver gang en btn raiser her preflop. Men hvis vi tager ManCinis stats med i analysen, har jeg ikke noget i mod et lidt forsigtigt flatcall.
Jeg leader dog floppet - villains range må trods alt være semi-bred her, når han raiser fra btn.
Fitty
Jeg bruger ikke PT (endnu). Jeg synes egentlig ok om lead men har i øvrigt et spørgsmål i den forbindelse: Lyder måske banalt når man spiller 200 og 500nl, men hvor ofte leader du/I egentlig flop (og i hivlke situationer)? Grunden til at jeg spørger, er at jeg gjorde det en del før i tiden, men kan mærke at det stille og roligt er røget af repotiret. Og synes egentlig det er ganske udmærket at have lead OOP som en mulighed...
Med mindre han sjældent C-better så leader jeg absolut ikke dette flop med den preflop action..
River er et valuebet, specielt taget hans aggression factor i betragtning, med mindre hans WTSD er helt i bund.
Jeg kan godt lide at CR'e flop.
Turbo
Hvad gør du så hvis han caller? Så har du pludselig en stor pot med to streets tilbage - og oop med en ikke særligt god hånd.
@ zmag
Kunne egentlig godt tænkte mig at vide om han ikke havde det overpar?
Mancini
Du lavede et godt read. Han havde 99, og jeg tog potten ned.
@zmag
Jeg kan godt lide en ide om at leade floppet hvis man har tænkt sig at kalde/floate alligevel.
Der er en del (side)gevinster ved dette, samtidig med, at der skabes gode synergier hen mod de gange, hvor der er floppet et monster.