I forbindelse med at DonVest blev staket og tog andenplads i DFG har der åbenbart været problemer med at overfører til mig. Jeg skrev derfor til PokerStars, da de havde forklaret at transfer ikke kunne lade sig gøre før jeg havde opdateret min konto (skal hertil siges at jeg så sent som igår og har i løbet af 1 uge, lavet transfer og cash out for omkring 60k dkr).
Jeg skriver så dette tilbage til stars. Forklarer dem, at jeg har staket og min "hest" har vundet.
PokerStars svarer så følgende:
"PokerStars is a site on which people come to play poker. We are not a
financial institution or a money transferring service. If you would like to
receive such service please consider using a money transferring service
provider."
Dette svar, finder jeg ganske overraskende og har bedt dem meddele, såfremt de finder at staking er en belastning for dem.
/Henrik
overraskende svar fra pokerstars!!!
Jeg håber, at alle der læser deres svar, kopier og sender til support med ønske om forklaring!!!!.
Jeg sendte følgende besked til dem (og formentlig med en masse gramatiske fejl)
"Is staking at your pokersite a financial service you provide?????????? If PokerStars think, that staking is not good for the site - please announce that out to the differnet pokerforum`s worldwide, so people can stop this action you apperently do not think is ok for you."
/Henrik
lol, sick, jeg tror sgu du har fundet den eneste support medarbejder hos stars som ikke er et flinkt og service minded menneske!
Skriv evnt en mail på dansk til dem. Jeg har ofte konstateret at de danske/nordiske supportmedarbejdere er nemmere at tale med end de indere man fanger på deres engelske support...
Besynderligt svar:S men der er vel ikke andet at gøre end at få opdateret din konto.
wtf.... sick life imo. giv dem armen Henrik!
@addict
i.f.m. at jeg ville hæve mit transfer limit i lørdags - sendte jeg dem dokumentation. Så de har altså lige modtaget.
Og ja, syntes faktisk de skyder sig selv rimelig godt og grundigt i foden. Lige kommet hjem fra job, men vil selvfølgelig skrive et brev til den danske support (som jeg aldrig har brugt - hvad er adr dertil?)
/Henrik
Må være en ny supportmedarbejder :(
Ellers sygt flotte resultater seneste uge, VWD :)
Som jeg skrev i den anden tråd om stars er mig der har lavet en fejl, så bare de var sendt fra MrNoller så sendte dem tilbage dertil, pengene er overført uden problemer nu :)
Tak for stake ;)