100 NL Cash
Villian sidder med 180
Jeg dækker
Jeg sidder med K♠Q♠
Jeg har ingen reads
> pkyou posted small blind ($0.50)
> Saibot posted big blind ($1)
> buuhahhe87 posted to play ($1)
> Game # 588,458,696 starting.
> Dealing Hole Cards
> buuhahhe87 checked
> B_Digital raised for $5
> pkyou folded
> Saibot called for $4
> buuhahhe87 folded
> Dealing the Flop(7♠ K♣ 5♦ ) Pot: 11
> Saibot bet for $8
> B_Digital raised for $24
> Saibot called for $16
> Dealing the turn(J♣ ) Pot: 59
> Saibot checked
> B_Digital bet for $32
> Saibot called for $32
> Dealing the river(5♣ ) Pot: 123
> Saibot bet for $62
Overspillet KQ? 100$ Cash
Hvad skal din river udstik gøre godt for? At du har ramt bagdørsflushen? Jeg tror godt nok det er sjældent du får en NL100 spiller til at folde dit riverbet, efter den tidligere action. Du vil meget ofte se AK calle her. Jeg checker og håber han checker bagved. Ellers må det blive et fold.
tror bare jeg folder preflop eller til hans flop raise, da du alligevel viser ok styrke ved at bette ud i pf raiseren - hvad har han som du slår der raiser dig her(medmindre 100NL standard donk er meget aggro) og smider til et senere bet hvis du floater? Han skal ret ofte være ude i ren skæg...
Jeg er også weaktight så er måske far off =)
@Mancini
Alt efter hvad han sætter modstanderen på, er det faktisk et rigtig godt udstik. Det er jo et block-bet, som jeg vil formode han bruger da han tror hans hånd er bedst men er noget i tvivl og samtidig er bange for at villan vil lave et pot-bet. Herved får man et billigere show-down!!! Det er et vigtigt redskab at bruge!!!
@Sabiot
Hvad sætter du ham på? Han viser ikke den store svaghed, og der er ikke nogen draws. Så uden et read ville jeg nok vælge at folde til hans turn-bet, alternativt stikke ud og se hvad han gør. Men den er ikke let, men hans pf-raise sammenholdt med hans reraise på flop giver vel følgende logiske muligheder for hænder:
AA, KK, AK, KQ, KJ, ingen af dem slår du!!!
Så ja den er efter min mening overspillet da der ikke er mange logiske hænder du slår, hvilket også er grundet til at jeg ikke bryder mig om dit block-bet, som ellers i mange andre situationer kunne være fornuftigt. Hvis du skal bette på river, vil jeg vælge at gøre det som et bluff og derfor nok mere bette omkring 80-90, det er bare temmelig ulogisk på det her bord!