Så har jeg brug for lidt PN hjælp.
Jeg modtog for noget tid siden en p-afgift, hvor jeg ikke mener at dokumentationen (billederne) fra p-selskabet er god nok. Det har jeg så klaget over, men de vil på ingen måde indgå i en dialog (de har bare ret).
De skriver så på et tidspunkt:
Vi kan imidlertid ikke give dig andet svar end tidligere, og du har flere gange modtaget svar om, at vi ikke kan annullere kontrolgebyret og årsagen derfor. Derudover er du også blevet oplyst om, at dine henvendelser ikke vil blive besvaret, medmindre de indeholder ny information. Dialogen skal derfor fortsættes med vores inkassosamarbejdspartner.
Ok, jeg har ingen klagemuligheder, og de har ikke i min optik forholdt mig til kvaliteten af deres dokumentation. Jeg tænker så at jeg må tage den med inkassofirmaet jf ovenstående, og givet at de ikke engang svarer på mine to seneste mails, hvor jeg blot spørger hvilke klagemuligheder jeg har.
Men, første gang jeg hører fra inkassofirmaet, som jeg jo åbenbart skal have dialogen med, der er der pålagt to gange rykkergebyr på 200kr ialt (disse selvfølgelig varslet, men jeg er jo nødt til at vente på at jeg får detaljerne fra inkassofirmaet, da jeg ikke ved hvilket firma der håndterer dette), 400kr i inkassogebyr og 11 kroner i renter, så regningen nu er 1261kr i stedet for. Skal jeg blot acceptere dette, i.e. at for at jeg rent faktisk kan tage dialogen med inkassofirmaet som de skriver, så er omkostningerne nu doblet.....?
Note to self: bare betal næste gang, uanset om jeg er enig eller ej.