Påmindelse

#1| 0

Hos 888 poker får jeg hver time en påmindelse: "Du har været logget på i X timer"

Hvordan ændrer jeg hver time til længere tid?

Redigeret af Lazy780 d. 11-02-2020 21:02
11-02-2020 20:25 #2| 2
Lazy780 skrev:

Hos 888 poker får jeg hver time en påmindelse: "Du har været logget på i X timer"

Hvordan ændrer jeg hver time til længere tid?

 

 Det er fordi din computer er for gammel. Den påmindelse bliver kun givet ved forældet operativsystem/computer. Du kan muligvis afhjælpe det ved at købe en nyere processor, men det er oftest en midlertidig løsning, der ikke kan betale sig i længden. Mit råd er at købe en ny "up to date" computer asap.

Redigeret af SVFA_DK d. 11-02-2020 20:28
11-02-2020 20:30 #3| 1
SVFA_DK skrev:

 

 Det er fordi din computer er for gammel. Den påmindelse bliver kun givet ved forældet operativsystem/computer. Du kan muligvis afhjælpe det ved at købe en nyere processor, men det er oftest en midlertidig løsning, der ikke kan betale sig i længden. Mit råd er at købe en ny "up to date" computer asap.

 Hmm det lyder mere som en virus? Reformat og sæt evt din Hd i fryseren en times tid inden du inst igen. 

 

11-02-2020 20:35 #4| 4
SVFA_DK skrev:

 

 Det er fordi din computer er for gammel. Den påmindelse bliver kun givet ved forældet operativsystem/computer. Du kan muligvis afhjælpe det ved at købe en nyere processor, men det er oftest en midlertidig løsning, der ikke kan betale sig i længden. Mit råd er at købe en ny "up to date" computer asap.

 Wow just Wow 

 

11-02-2020 20:36 #5| 0

Pokernet 

11-02-2020 20:37 #6| 7
N-V-M skrev:

 Wow just Wow 

 

Redigeret af SVFA_DK d. 11-02-2020 20:39
11-02-2020 22:17 #7| 0

Altså 1 time = 60 minutter og står ikke til at ændre. 

 


Så 1 time kan du aldrig få til at blive længere, end ikke hvis du er på svampe. 😉

11-02-2020 23:20 #8| 0

Vær glad for at det ikke er ligesom på NordicBet. Der ryger du af HVER time, når pop-up kommer frem - Uanset om du trykker "foresæt" eller "afslut".


Den første uge mistede jeg 5k-10k på grund af det, og de vil selvfølgelig ikke give nogen form for kompensation.

12-02-2020 00:33 #9| 0
KasperT skrev:

Vær glad for at det ikke er ligesom på NordicBet. Der ryger du af HVER time, når pop-up kommer frem - Uanset om du trykker "foresæt" eller "afslut".

 

Den første uge mistede jeg 5k-10k på grund af det, og de vil selvfølgelig ikke give nogen form for kompensation.

 

 Ved du om det er det samme hvis man spiller igennem browseren?

12-02-2020 00:38 #10| 0
soga skrev:

 

 Ved du om det er det samme hvis man spiller igennem browseren?

 

 Det er det - i hvert for mig.

12-02-2020 01:49 #11| 0

Okay, så dropper jeg det sgu. Bliver spændende at se hvad de finder på, de gider ikke at fixe klienten da de snart lukker ned for samarbejdet - men de skulle efter sigende ind på et nyt markede..

12-02-2020 15:31 #12| 1
Supportprofil
KasperT skrev:

Vær glad for at det ikke er ligesom på NordicBet. Der ryger du af HVER time, når pop-up kommer frem - Uanset om du trykker "foresæt" eller "afslut".

 

Den første uge mistede jeg 5k-10k på grund af det, og de vil selvfølgelig ikke give nogen form for kompensation.

 

 Hej Kasper,

 

Jeg vil meget gerne undersøge dette yderligere for dig, vil du ikke smide mig en PM, så får vi taget et kig på det.

 

Med venlig hilsen,
Jacob
Team NordicBet.dk

 

 

13-02-2020 18:04 #13| 0

@NordicBet

 

Noget nyt om opdateringen?


Vil gerne spille det sidste på MG, men som KasperT nævner er det umuligt, da man bliver smidt af hver time.


Mvh Camo

14-02-2020 12:21 #14| 0
Supportprofil
CamoMuller skrev:

@NordicBet

 

Noget nyt om opdateringen?

 

Vil gerne spille det sidste på MG, men som KasperT nævner er det umuligt, da man bliver smidt af hver time.

 

Mvh Camo

 

 Hej CamoMuller,

Fra webbrowseren skulle dette problem ikke opstå, så derfra kan du spille frit og uden at bliver logget af.

Med venlig hilsen,
Jacob
Team NordicBet.dk

14-02-2020 15:11 #15| 0
NordicBet skrev:

 

 Hej CamoMuller,

Fra webbrowseren skulle dette problem ikke opstå, så derfra kan du spille frit og uden at bliver logget af.

Med venlig hilsen,
Jacob
Team NordicBet.dk

 

 Er i ved at gå konkurs eller hvad er årsagen til at i er gået helt i stå på sportskampagner? 

14-02-2020 16:41 #16| 0
Supportprofil
XSUPERBULLX skrev:

 

 Er i ved at gå konkurs eller hvad er årsagen til at i er gået helt i stå på sportskampagner? 

 

 Hej XSUPERBULLX,

 

Vi er bestemt ikke ved at gå konkurs, men den nye lovgivning udstedt af spillemyndigheden har gjort, at vi løbene må vurdere hvilke kampagner der giver mening (og er tilladt) at tilbyde. 

 

Med venlig hilsen,
Jacob
Team NordicBet.dk

14-02-2020 16:46 #17| 1
XSUPERBULLX skrev:

 

 Er i ved at gå konkurs eller hvad er årsagen til at i er gået helt i stå på sportskampagner? 

 

 Det ligner at de klarer sig okay hos Betsson Group, så det skal du nok ikke være bekymret for. 


https://egr.global/intel/news/gig-sells-b2c-brands-to-betsson-for-e31m/
19-02-2020 22:02 #18| 3

Tak til Jacob for den gode og hurtige service.

 

Vi kom frem til en fair kompensation.


Det ser i øvrigt ud til at NordicBet har fixet deres software, jeg ryger i hvert fald ikke af længere.

19-02-2020 22:09 #19| 1
SVFA_DK skrev:

 

 Mærkelig form for joke med mindre du kender op.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar