Hvem er med i aften?
Ser ud til at blive en aften med endnu et herligt overlay :)
Nick: jonasag
Påske-mansion-$100.000
Ved ikke om jeg er med. Skal op kl. 7 i morgen og har ikke fået for meget søvn de sidste par dage.
Men måske.
Er også med i aften. "PleaseLetMeWin"
Hofmeister ditto....
Tror jeg skruer op for tempoet og prøver at bygge en kæmpe stack med det samme...
Det må bære eller briste.
UUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUU mine KK holder mod QQ på 5000.....
Loua
Har endnu kun foldet og er på 2440. Sidder i øvrigt på bord med Søren Bakfort (ambient111) så der er lige et kanal 5-tv-knockout der forhåbentlig kan revances hen ad vejen
Out.
Sidder med A♣, K♣.
Floppet siger:
4♣, 8♦, Q♣
Jeg er UTG og better over halvdelen af potten, som var blevet raiset preflop. Villain 1 raiser, villain 2 siger all-in. Jeg caller og det samme gør villain 1.
Villain 1 sidder med Q,K. Villain 2 sidder med 10♣, J♣ og der er ingen hjælp at hente på turn og river.
Kommentarer? Bliver den ikke spillet som den skal?
Nede på 1670. Har ikke fået en eneste anstændig hånd endnu.
Ude............. hvor er det fucking sygt........
ryger med QQ mod AQ - flop 9 7 5 - han stikker halv pot jeg går all.in for yderligere 1700...... han caller med AQo og rammer A på river.
5k pot.
haha - samtidig ryger jeg i 1 mill G med AKh på følgende board A♣ Q♥ 9♥ - til bordest maniac - som selvfølgelig har 99 og ingen hjælp.
10 min tidligere ryger jeg i Crypto 40k med A8♦ på følgende board 10♦ 8♣ 2♦
til 88
Lorte spil :D
GL til alle.
Så røg jeg ud....
UTG clicker jeg sidder på knap og caller med 66
BB caller.
flop: 898 (rainbow)
Check, check, jeg siger 450
UTG folder, BB caller
Turn: 6
BB checker, jeg siger 900, BB caller igen
River: K
BB siger 400, Jeg siger rest for ca. 600 mere.
BB viser 89....:(
Kunne jeg undgå bust her?
Har i øvrigt 2700 til pausen. Ikke rigtig haft kortene til at gå busto endnu...
Så fik jeg omsider lidt tiltrængte kort, og har bragt mig på 5600 på 5 hænder. Først via AJ mod 22, der heldigvis ramte a på floppet, dernæst AKs der kom op mod AKo og 99, hvor 99 holdt hjem, men heldigvis tilhørte shortstakken, dernæst qq, hvor jeg fik en pæn pot hjem via checkraise på floppet 336 og så kq mod en shortstaks kj, der holdte.
6900 nu. Sikke det skifter, fik seriøst ikke en eneste spilbar hånd den første time, men nu er det pludselig helt fornøjeligt. Fik dog desværre ingen action på mine AA lige for lidt siden.
2,5k
Foldet til SB der skubber for 2k, jeg betaler med A7s, han har desværre AKs der holder hjem.
Har været helt kortdød indtil videre. Har intet fået overhovedet. Er i 2500, og samler med 100/200 blinds TT op i BB. UTG+1 better 600 (samme stack som mig). Næste mand kalder de 600. Bordets big stack går nu all-in, og der foldes til mig.
Hvad gør jeg her? På den ene side skal der snart til at ske noget, men med den action er det vel easy fold, eller.....?
Out...
2 limpere, skubber på knappen med A5o, kaldt af den første limper der har ATs.
Flop: AJ5, turn blank, river J.
Good luck.
er på 13K på stars og 7.2K på mansion.. nu skal der altså nogle penge ind på mine konti...
hedder KKasper på stars og DanishPlayboy på mansion...
6,8k.
damn fik dagens bedste hånd ajo ... kommer op mod ak ude.. gl guys
Nede på 5200 efter mine 1010 ikke holdte mod AJo i en 6,5 k pot.
Taber 11,5k pot med AJs mod QJs i blindkrig, riverflush til ham (selvfølgelig).
Ude, først kriblet totalt k9 mod aq med kq og 2 blanke på bordet. River selvfølgelig A.
Dernæst A8 for de beskedne rester uden hjælp mod AK
udeaf mansion med JJ mod AQ
Flop 3-4-8 jeg skubber han caller og hiver A på river..
I 17K.
Var AI preflop AQ mod AK. Dog ikke noget et AQT flop ikke kan klare;o)
havde jeg tabt var jeg røget som nummer 82-penge til 81....
nice røg lige som nummer 911 i stars den gav 0$ penge til 900...
Nice NOT!!!!
Nederen kasper....
Er et sandt blodbad lige nu grundet den vanvittige blindsstruktur, så jeg kan ikke rigtig bruge min stack til så meget....