Pacific

#1| 0

Så skete det igen. Midt i en $5.50 sng. klikker jeg på lobby for at se om der er danskere med. Og ....goodbye turnering. Jeg bliver kastet af. Lukker roomet ned og prøver igen. Neg. Laver en reboot på PC'en men der er ingen hjælp at hente. Kan godt komme ind på tomme borde.
Skriver selvfølgelig en (grrrr.) venlig mail til supporten, men kender næste 100% svaret: Send tour nr. og handhistory, aå se vi på det. Godaw do, når jeg ikke kan komme ind på bordet eller tourlobbyen.
3. eller 4. gang jeg har mistet $5.50 på den måde under lignende omstændigheder. "Lad være at klikke på lobby" Ja, rigtigt, men det er sket alligevel.
Er er andre der har været udsat for det og evt fået buy-in retur?

16-07-2008 17:11 #2| 0

Lad være med at spille på den skod site?

16-07-2008 18:04 #3| 0

Hmm...nu spiller jeg udelukkende cash og lidt MTT når jeg vil drysse lidt dollinger.
Men du må så bare vende dig til at ha lobbyen åben fra start af.
Har selv lidt andre problemer med deres software for tiden, med at man ryger på sit out, fordi softwaren lagger af en eller anden grund.

16-07-2008 19:53 #4| 0

Har for nylig oprettet konto på Pacific med samme oplevelse.

Første SNG: Tilmeldt. Det sekund #10 har tilmeldt sig, crasher klienten. Genstarter klient 3 gange, crasher hver gang den specifikke lobby åbnes.

Bruger deres chat og taler med support. Første 5-6 min går med at de fortæller at min sng ikke eksisterer. Efter lidt længere tid dukker den dog op i deres system, fordi den er færdig spillet. Jeg kan glemme både kompensation og forklaring på hvad der gik galt. Farvel, vi har ikke mere tid.

Næste sng, det samme sker. Så bruger jeg "Mine spil" til at åbne sngen, og det virker! For test åbner jeg igen lobbyen og BANG... Crash.

Andre spillere råder mig til at afinstallere og finde en ældre version af softwaren. Nu kan jeg åbne lobby, men under hvert tredie-fjerde sæt af sngs, crasher alt efter ca 1 times spil. Rart med 3-4 mins pause under høje blinds... :/

Plus: Masser af klovner ved bordene.
Minus: Masser af klovner i support + tech udvikling.

MinusMinus: "Din konto er linket til et crap affiliate du aldrig har hørt om og kan derfor ikke få rakeback på trods af at du har downloadet via din account på RakeBrain. Nej, det kan ikke være en fejl hos os."

17-07-2008 09:58 #5| 0

Fik en lang standardsmøre som svar på min mail. Den startede dog med at fortælle, at jeg havde fået mit buy-in retur. Men de har et problem. Hun skriver bl.a. at man helst ikke skal have turneringslobbyen åben under spillet! OK det er jo heller ikke nødvendigt ved 1 bords turnering men ved flere borde er det jo rart.
Jo, jeg vil gerne fortsætte på Pacific. Årsag: Spillerne er mindst lige så dårlige som mig, så det sker jeg vinder en lille skilling :-)

21-07-2008 02:11 #6| 0

Ja, ja... Lad være med at åbne lobbyen... Problem løst og man kan danse videre i minefeltet, hehe.

...men tillykke med refunden. Emails er åbenbart mere effektive end deres chat support.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar