Andre der har problemer?
Pacific/888 Poker nede?
Først kunne jeg åbne bordet, men hele bordet var tomt.
Nu står der bare clienten indlæser :-(
Det er det jeg mener :-)
Har det på samme måde, kan slet ikk gøre noget, bordet er tomt.
Og clienten indlæser også her, men man kan godt åbne det, hvis du bliver ved med at afslutte det, og åbne igen. Men du kan stadig ikke se noget, for bordene er tomme.
Held og lykke til jer andre. Jeg er røget ud af alle mine turneringer.
Der burde komme en form for ersatning, det er jo ikke kun hos en person problemet er men hos flere, hvis man ikke får pengene returneret er det godt nok ringt
jeg er også nede...
Jeg forventer ikke at se mine penge igen :-).
Selvom det er flere personer der er nede, så tror jeg du er meget heldig hvis du får pengene refunderet.
Har skrevet en mail til support, men intet svar endnu. Nogen der har vip-kontakter eller ved noget?
2+2-brugere har samme problem: forumserver.twoplustwo.com/56/medium-stakes-pl-nl/official-pacific-poker-regulars-thread-249103/index474.html
Dog én der skriver: I also couldnt get on it, now i can but 6 from 9 people on the table at tournament are sitout.
Would 888 cancel the tournaments?
Yquem - Sig hvis du får dem igen.
Jeg er nummer 5 i køen til at chatte med dem, så spørger jeg om jeg får mine refunderet.
Har fået penge tilbage for deres store tour samt highrolleren. Men ikke for deres 7k gtd rebuy, hvor jeg er ret cribbled ;/
jeg har fået penge på kontoen for det der er aflyst ..
Michael - Hvad med de turneringer du var tilmeldt hvor det skete, får man pengene tilbage der?
Jeg var ikke tilmeldt nogle .. altså nogle upcommings .. kun on-going og der ser ud som om de har splittet præmiepuljen til de resterende spillere.
Jeg har ikke fået noget som helst. Jeg sad i en turnering hvor jeg røg ud som Nr 120.
den bliver endda stadig spillet. Men alle fik disconnect undtagen 1 eller 2 eller lign, som har raiset alle ud.
Men så er den heller ikke aflyst?!... det er kun hvis turneringen bliver aflyst.