For 2 uger siden opretter jeg en konto på scandic og laver et deposit på 500dkr
Den 16/9 laver jeg et whitdrawl på 2000dkr , de siger at Danske kunder for deres udbetaling INDEN for 2 dage(svenske og norske tar 3 dage) så stor er min overaskelse da jeg ser at der ikke er gået nogen penge ind den 19/9
Jeg skriver en e-mail samme dag men for ingen respons, jeg går udfra at det er fordi at pengne så går ind næste dag, men nej, så jeg skriver en ny e-mail, men for stadigvæk intet svar.
Jeg tjekker min konto idag og ser at pengene ikke er gået ind så jeg skriver derfor denne e-mail til deres support:Den 16-09-07 12:07 har jeg lavet en udbetaling på 2000dkr, men de er stadigvæk ikke gået ind?
Der står at Danske kunder for deres udbetaling inden for 2 dage?
Hvornår har i tænkt jer at udbetale pengene?
Hvorfor skriver i at man modtager pengene inden for 2 bankdage når det åbenbart ikke sker?
Jeg har konto nr xxxx alias xxxxxx
Det er første gang jeg laver en udbetaling fra jeres site(jeg er ny kunde)men det er ikke vidrer betrygende at i skriver at man modtager pengene inden for 2 bankdage, og at der så intet sker, ingen respons, ingen e-mail om hvorfor det tar længere en 2 bankdage, bare total tavshed, det holder bare ikke
Venlig hilsen XXXXXX
Her er så deres respons
Hej xxxxx
Eller også kunne det tænkes at der er opstået en fejl?!Hvis du lige giver os en chance inden du klandere os for det ene og andet er jeg sikker på at vi nok skal finde ud af det
Mvh xxxx
Her er min respons
WTF?? KLANDRER????
Jeg stiller jer nogle helt almindelige spøgsmål og det her er hvad jeg for af tilbagemelding FLOT
Venlig hilsen XXXX
En chance ja nu har jeg også kun ventet 2 dage på respons
Men her kommer så deres svar tilbage
Hvis du nu ligger dit hoved rigtig i blød kunne du måske komme frem til grunden du ikke modtager e-mail er at vi ikke er klar over problemet?! VI skal gører vores bedste så du har pengene på mandag
mvh xxxxx
så nu vil jeg ligge hovedet rigtig i blød og tænke over hvorfor han ikke bare skrev tilbage i første e-mail at jeg vil få pengene mandag))
pæn tone fra scandic support
hehe.. så kan du lære det ;-)
Tillykke Scandic!! Altid godt med lidt opmærksomhed.
edit: insta hæv rest og never look back
insta fyre-seddel.... det er bare ikke godt nok. Når man som servicemedarbejder svarer, efter man har lavet en fejl, er de første 3 ting man siger beklager, beklager og beklager...
Fryden.
Hvad fanden bilder de sig ind.. de har vist ikke fattet konseptet med at "kunden har altid ret"
enig med fryden, virker ufatteligt amatør agtigt selv for poker support...
Det er korrekt at den pågældende kunderservice er elendig.
Dog kommer du nok generelt længere med en mail så som:
vedr. udbetaling nr: xxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeg har d. xx/xx gennemført en udbetaling fra min konto hos jer.
Hvad er status på denne?
mvh.
xxxx
*************
men helt sikkert en fyringsgrund hvis det var mit firma..
Ja da jeg i sin tid arbejde som tjener, nøjedes jeg ikke med 3 * beklager da oksestegen røg i skødet på een i lys habit :-D
De burde jo nok have skrevet at de kigger på sagen, så man ikke bare sad og tænkte WTF!
Og måske lidt friske/kække svar fra en support. Men som skrift er det ret svært at forstår sarkasme. Så han burde sku nok lige få et kursus i at skrive pænt. Du kan evt. google dig frem til en af de guides der fortæller hvordan man ikke må skrive i mails ;p
(Jeg har alle gangene modtaget mine penge 1-2 bank dage efter udtræk.)
Virker sgu godt nok lidt underligt. Har selv været fast Scandic kunde gennem mange år og har endda fået flere kammerater til at spiller der. Har aldrig haft problemer med dem af nogen art og i de mail udvekslinger vi har haft har tonen da altid været pæn.
Så for mig virker det noget underligt. Det giver ikke engang mening for Stars' eller Party's elendige support at svare som du skriver Scandic har gjort i det første svar...
Jeg ser to muligheder.
1: Du har fanget dem på en ualmindelig uheldig dag med PMS og hele svineriet! Dog ingen undskyldning og stadig fyringsgrundlag.
2: Der hører lidt mere med til historien end det fremgår af dit indlæg...
Ved godt hvad jeg hælder mest til...
PS. Har også lavet udbetalinger uden problemer...
@erob
Giver heller ingen mening for mig, jeg har aldrig fået sådan et uforskammet svar før?
Med til historien hører at da jeg kom hjem havde jeg fået 2 e-mails fra scandic.
1-email fra en support medarbejder der hedder cxxxxx var sendt kl. 09:34 og den anden e-mail var fra supportmedarbejder Mxxxxx sendt kl 12:04.
Da jeg kommer hjem fra arbejde og tjekker min mail åbner jeg det sidstankommene mail fra scandic der er fra Mxxxx, og det er det jeg flipper over.
Da jeg bagefter åbner den anden e-mail fra Cxxxxx er det et HELT andet svar jeg for, meget flinkt ,undskyldene og svar på at jeg for pengene på mandag super cool
Er også selv blevet lokket til af en ven som kun har ros til scandic)) så jeg var sgu lidt overrasket over at få sådan et svar tilbage
@ Neonfish: OK så giver det da lidt mening. Sikker på du nok skal få dine penge.
@ Deicer
Nej har fakttisk ikke den store erfaring med Stars - så sorry for at de blev ramt med spredehagl ;-)
Men nu vi er ved det, lad mig komme med min top 3 over dårlige pokersites/support.
1. Boss Media/Sporting - Fik konto med xx.xxx$ lukket pga beskyldninger om at have modtaget chipdumping. Måtte selv bede om forklaring og måtte ikke engang se hånd/hænder i starten osv. Tog 14 dage, et hidsigt temperement og hjælp fra flere kontakter at få dem åbnet. Forresten drejede det sig om én pot til ca 2000$ og var et simpelt/tåbeligt bluff som jeg callede med top par i en 3 vejs pot!
2. Betsafe - ved godt de er hurtige men... De sendte min e-mail ud med nyhedsbrev og har efterfølgende ikke slettet mig fra mailingliste på trods af flere anmodninger. Desuden var der en pokermanager som hed noget ala Raymon Hope mener jeg, som ikke holdt halvdelen af hvad han lovede!
3. Pokerchamps - De spurgte mig sgu hvad jeg skulle bruge pengene til engang jeg ville hæve og de sender forfærdelige standard svar! Men ellers et dejligt site og nettes hurtigste udbetalinger på bankoverførsler.
Sorry for semi Hijacking Neonfish.
De har altid svaret sobert og ydmygt på mine spørgsmål. Og 9/10 gange indenfor en time på e-mail.
@Erob
Stars har da suveræn kundeservice, det tror jeg de fleste er enige om.
@OP
LOL sikke nogle svar. Personen kan hverken finde ud af at stave, formulere sig eller snakke pænt.
Flot Scandic!
Tror fyren i supporten må have ramt en del bad beats den dag:-).
Det er utroligt nemt at tage en enkeltstående (dårlig) episode og fremstille den som den generelle service fra et pokersted.
Personligt mener jeg at scandic er det klart bedste site på Ongame-netværket, jeg har ALDRIG haft problemer med hverken:
- Udbetalinger/Indbetalinger
- Kundeservice
jeg ville anbefale alle der skulle begynde på ongame at vælge Scandic.
hav en god dag:-)
Sagen er bragt i orden undskyldning modtaget))@OWNER
Tror også(håber) bare at det var en enelig svale))
POKERNET RULLES!!!!!!
Neon....
Måske skulle du ikke have "pastet" den sidste mail. men istedet have skrevet at der var blevet undskyldt, over for dig. og sagen bliver bragt i orden .
Men fedt at PN også kan bruges til at folk bliver behandlet ordentligt.
nice..
@ neon... Super.... :D
Men vi er HELT enige om at Scandic supporten, har lidt et stort nederlag.. i dag. og lad det så forhåbentlig være sidste gang, at det bliver nødvendigt at poste et Scandicsupport svar, her på PN.
Held og lykke til alle.
og ikke mindst til Scandic.......
mvh nuller
Det hedder FÅR .. ikke FOR.
Danske kunder FÅR deres udbetaling... ikke FOR.
jesus
Får får får? Nej får får lam.
:-S
"POKERNET RULLES!!!!!!"
Neeeej, jeg vil ikke rulles, plz, jeg vil altså ikk' ...... :(
Hvis DU skrev til dem i en bedre tone, ku det være de var mere venlige?