Dansk på part.
sidder på bord med pokergirl på part.
30 tilbage - go lir
Frede
part 750 Garante
GL!
Røg selv som nr.54.. suk.. :(
hvis i ser pokergirl herinde så sig til ham at jeg har raketterne når jeg åbner :)
Frederik
utroligt at den tur ikke hedder Dynamisk 750.000 Garantee.
:)
just another day at the office lol
go lir
Meget meget solidt spillet - jeg vover pelsen og siger tillykke allerede! :o)
KØR DEN NU HJEM!!!
Daniel
Der er også nogle vindere fra lørdagens turneringer i Ordrup som har procenter.
Og så er der fest - tjek pokerforbundet.dk
Frederik
fræk hånd med tre hjertere på floppen...hvad havde du i hulen, frederik?
du kører ham rundt i manegen... jeg giver et par øl ved lejlighed for at se dine hand histories bagefter :-)
Goood luuuuuck danske drenge :-)
Falchen er mig jeg har opkaldt mig selv efter Michael Falch :-)
Goood luuuuuck danske drenge :-)
Falchen er mig jeg har opkaldt mig selv efter Michael Falch :-)
Fedt at se! Go lir!
Frede, du owner jo ham der sidder efter dig fuldstændig nu!
GL
en lidt vingeskudt falk....
Hvordan hulen kan det tage ham så lang tid at kalde i BB md pocket 9s ....
Og så letter du igen med en straight...
kom så drenge...las os få tre danskere på podiet!
Det er sgu kanon lir det her drenge.........Michael Falch på anlægget og 3 danske drenge på finaltable......WEEEEE HEEEEEEEE.....som Falchen syner "der er sommer på vej"
hehe - heller ingen grundt til at lave deal, frede tar den da hele vejen hjem :)
satans. jeg kan ikke følge med her fra min arbejdscomp. Er det én der kommer med det endelige resultat bagefter?
Hehe, tror sgu næsten ham der Icypots er villig til at skaffe Michael Falch til Erland for at få en deal.
Hold fast i dine krav!
tak tak tak gutter
Og godt spillet Frede- for fanden da, som gammel kødhandler skulle jeg sgu da prøve at presse citronen mand :-)....tillykke mester
Flot klaret igen igen!
:)
@ Erland. Selvfølgelig, din gamle hundehandler.
Super deal for mig, dog ikke så god som den jeg fik engang hvor jeg og noah boeken lå nr 4 og fem hvorefter chipleader foreslog en lige deal. Vi sagde selv. JA DAK, så sagde han at han ville ha 500 af os hver - sure np.
Blev på 2plus2 omtalt som "the worst online deal ever".
Tak for jeres støtte, som i kan se på www.pokerforbundet.dk skal der nu afholdes en stor fest for en del af præmien ( puha det blir sku snart svært at finde på mere nyt herude)
Endnu engang tak for jeres støtte, det er dejligt at føle supporten gennem en lang nat i forbundet.
mvh
Frederik
Jeg takker for privilegiet at følge fredes spil over skulderen....
Det var velfortjent... og kom så ud i OPK og spil de lørdagsturneringer, det har betalt sig mange gange igen for dem der kom i top3...
Endnu engang tillykke til Frede... "Min helt"
Janno (Hypno)
Stort tillykke med 1. pladsen Frede :) Og ligeså til Erland med 3. pladsen.
Godt spillet hele vejen i gennem..
Havde Witten været lidt heldigere i hans call for de fleste af hans chips med AK mod TT, hvor han flopper A men river giver TT flushen, havde vi sku nok set en dansk 1. 2. og 3. plads :)
Stort tillykke til både Frederik og Erland :-)
Flot.
Var inde og lure da du havde 11-12k (2½ gange avg). Tænkte at du nok vandt selvom der var 1700 tilbage. Når du først har chips at lege med plejer du være en kedelig modstander.
Stort tillykke! Dælme flot at danskerne dominerer sådan på final table!
Tillykke til jer begge 2 (nå ja, også til Witten):o) Det er fandme godt gået (igen-igen af dig Frederik:D)
/Allan
Ganske enkelt imponerende og utroligt at vi i DK har så bred en skare af top top skarpe turneringsspillere !
Først og fremmest tillykke med placeringerne.
Bestemmer i selv restbeløbet i skal spille om efter en deal er indgået?
Der blev ikke spillet om restbeløb i morges. Tror kun det er på Stars og andre sider der har restbeløb efter deals.. Placeringerne blev givet ud i forhold til chipstack.
@ cherion
JAAAAAAAAAA vi hører ham i hvert fald lige nu. Han er for syg ...............WEEEEE HEEEEEEEEEEEEE
Man kan godt have rest-beløb efter en deal på party.
Hvis det er ikke er noget rest-beløb er turneringen slut; der spilles altså ikke færdigt.
Jørn
Congrats Frederik, Erland og Witten.
Frederik du er godt nok for vild, og maa nu have manifesteret at du er og bliver ''the online turny Champ''.
P.S. Jeg er simpelthen bare for dum selv!!!!! lol
Nogen der kan bekræfte at Dynamisk ikke er en bot!?
Amazing, gang på gang tager (den sande) mester turneringerne på Party ned.
Respect! ;-)
Hvad blev gevinsten på
Tillykke Frede og Erland!
6. gang? Det er fandeme uhyggeligt!
Hvad er din ROI på den tour?
hvor meget tror i jeg kan sælge min turneringsbot for? den vinder en søndagsturnering en gang om måneden??
mvh
Frede
[a:http://www.acemag.dk/news/item.asp?id=643][a]
Dette link var postet i en anden tråd. Indeholder lidt info.
Edit: Lidt mere info her.
[a:http://www.acemag.dk/news/item.asp?id=644][a]
frederik -
Schuuuuzh, det kan være at mickey læser med! :-D
@ Mads. JEG ER EN MASKINE, KAN IKKE TÆNKE KUN SPILLE POKER,POKER OG ATTER POKER......
ja den burde sgu være dyr frede... ;-)
vildt du bare kan blive ved med at vinde 2k mand tours...
Congratzzz
Tillykke med det flotte resultat ;) Nu kan man bare håbe manselv når på FT endag end mere end 5 dollars sng he ;)
Stort tillykke herfra også!
Frede>
Jeg håber sku snart du gir en gang undevisning,for det er sku for vildt det du laver!
Erland>
Lækkert at se så godt et resultat fra dig,tillykke:)
snowking
sygt 104.000 dollars er vel også en slags penge:) tilykke herfra ihvertfald!
jeg tror man brækker vristen hvis man sparker Frede i bollerne - for de må satme være af stål!
Fandme godt gået...
tillykke fra j+j.
du er uden tvivl verdens bedste internet turnerings-spiller.
vh
j+j
@Frede
Bare nysgerrig...Da du ca. 1-2 timer inde i tour´en lå på 1/2 average og skulle ud og doble et par gange, troede du så at løbet var kørt eller hvad? :o)
Daniel
@ urukaj.
Poker er tit et spørgsmål om selvtillid og nosser.
Derfor vil i som "ægte" nørder (i behøver jo ikke engang et spejl) med vatarme og hornbriller have det meget svært i spillet.
ses
Frederik
@Jeppe - tja de 10% med mig bliver nok din største gevinst i år.
Ja Frederik. Fulgte dig også på et tidspunkt og så du var nede på 6-7k efter at have været på 13k. Hvad gør du for at komme op igen. Laver du lidt flere moves. Eller var det et run af gode korts eller?
Jeg vil sige det sådan at han vandt nogle coinflips (han var ganske vist foran inden floppet) på vigtige tidspunkter...!
Senere syntes jeg han pressede max og havde en ualmindelig god timing! :o)
Hold nu op allesammen...
Det eneste den mand kan prale af, er at være verdens største skrubtudse! :o)
Møghaj!
wp
Kan man ikke lave moves bliver man aldrig en god spiller, hverken cash eller tour....
Tror Frederik kan har mere end bare et trick eller to i ærmet..
Han lavede et vanvittig godt move med en 15.16 stykker tilbage.
Raiser med QJ. En anden reraiser Frede som har været pænt varm. Frederik siger rest....
Mine boller var vefd at krympe sammen da villian tænkte længe.....og foldede.
Han satte det meste af sit turneringsliv på spil der, og det er så sindssygt flot at man efter at have overlevet 2000 mennesker i så stor en turnering på ingen måde er tilfreds, men presser sine modstandere til de yderste.
Han er utrolig til at give maks, med risikoen for at dø til følge, og det gør han har vundet den tour flere gange.
Det er godt gået! Er jeg den eneste der sover med hånden på et billede af Frederik?