Jeg synes at jeg har lagt mærke til at Party's 20+2$ SNG'er på det seneste er blevet meget sværere at slå.
Andre der har mærket ændringer i niveauet der, eller er det bare det samme som før?
Party 20+2$ SNG Niveau?
Nu spiller jeg kun speed, men jeg møder stadigvæk ikke andet end kæmpe donks. Det er helt utroligt hvor ringe spillerne på de levels er. Måske har du bare ramt en masse uskrub?
@Dieb
Ja, har holdt pause i 3 uger, og har ramt en masse uskrub. Jeg har ikke styr på hvor mange gange jeg er blevet suckoutet med en 2 eller 3 outer på river. Coinflips kan jeg heller ikke vinde.
Oven i det får jeg oftere end før på nakken, når jeg prøver at lave blind-steals, eller c-bets.
Jeg er normalt semi-stor vinder på dette niveau og har oplevet downswings større end dette, men det er bare frustrerende at det sker lige efter en 3-ugers pause, hvor jeg sandsynligvis er kommet lidt ud af rytmen.
Heldigvis synes jeg at mine stats viser at der er tale om uskrub. Over de 60 SNG'er jeg har spillet, har jeg kun været ITM 25% af gangene mod mine 41% sædvanlige, og jeg har boblet uhyggeligt mange gange i forhold til hvad jeg plejer.
Jeg har bare en eller anden fornemmelse af at niveauet er blevet højere. Jeg troede ellers at der ville komme en masse fisk til Party, pga. at de reklamere stærkt ved WSOP'en, men det kan godt være at det ikke er blevet vist så meget i tv endnu.