Jeg har ramt tour-skrubbet. Efter nr. 7 i Online DM i tirsdags, ligger jeg nu lunt i svinget på FT i Partys 300k.
Nick: Ladmigvaere
Party 300k - FT!
Velkommen til bordet, sidder 2 pladser til højre for dig. Så du har BB når jeg har knappen og jeg har vist flest chips :-)
GL
Megl er det ikke lidt er et boost din BR får nu?? Er du ikke steget hurtigt i graderne??
Ser godt ud:) GOGOGO DK
Hva fanden var det lige ham sky86 havde gang i med sit klik og sit call af reraise for så at leader 1/6 pot og folde til et shove med næsten ingen chips tilbage=!??!!! det gav da ingen mening!!!
Men jeg siger tak. Havde ham også slået, så godt fold.
Det kunne han nok have sagt til sig selv siden du comitter ham med at re-raise 50% af hans stack, PREFLOP! :)
Good luck!
Få ham canaderen UUUUUUUUUUUUUD!!!
ups
JA! total grineren, idiot han er!!! dont do it!
haha hård at handle med
hvor er det grineren... "forty five and deal"
hvorfor tager i ikke bare 3000$ fra hver og spiller om de sidste 9000$?
Nogle som kender ham egyptian1? Han virker fandme amatør-agtig!
Ja ok... Sygt..
Men han sagde åbenbart NEJ!?
Han har nogle ok stats.
13k$ profit for 144 turneringer, ROI på 58%
NICE!!!!!!!!!!!!
nej hvor må han fortryde at han ikke lavde deal... det kostede ham nok 100.000 kroner.. LOL!
its not over undtil the fat lady sings
Nedren han lige vågende op med QQ, kom igen MIV!
KOM SÅ MEGL!!!
arh... well Played Miv.
megl ska sq da have 60k
LOL! 500 dollars gjorde at de ikke havde en deal!! HAHAHAA!! SÅDAN MEGL!!!
Jeg tror sgu han gør det af rent princip. Virker ikke rigtig i kasketten efter min mening. Sige nej til en deal pga. han ikke får 600$ mere er lidt langt ude.
hmm Megl virker skræmt, men oki det er da en del penge... Men aldrig vis det:/
Megl smadre ham bare... :)
SÅDAN!! Straf den limper
Haha pound noget mere på ham :-) Ser fint ud...
Og vis for guds skyld ikke svaghed!
Realistisk set havde jeg nok givet ham de de ekstra 750, men havde jeg været ligeglad med pengene havde han kunne rende mig noget så grusomt med den holdning han udviser :-)
Spot on Jack_D
Hold kæft hvor er han en idiot.. Godt gået Megl! Fin deal!
drhoho
Medmindre Megl vil ha' ud hvor meget han har vundet, skal du nok slette det bagefter dealen :-)
stenet man ikke spiller den færdig...
Men tillykke med det...
Congrats
GRATZ!
Ty all, han var sgu lidt svær at lave deal med, så jeg måtte gi mig lidt tilsidst. Men WTF...
Gaah, skal i skole kl 8 i morgen!
Det er så utrolig nice, at man ikk fatter det!! Fuck hvor gir du bare øl deltids neger!! ;o)
det der, møgsvin, det er genialt!
Jeg tror stadig sagtens du kunne have taget ham :p Men sgu også fint nok at lave en deal der, det er alligevel en lille slat penge :D
@Megl
Mega flot... sygt du har spillet 2 tours på Party og vinder 300K touren.. :)
@Lollebabz
Han vandt lige lidt mere end det... 65,8K$ i alt.. :)
nah tror nu ikke det var 65K, de lavede jo en deal, mener det var 57K han fik...?
Nu skal det retfærdigvis nævnes, at jeg har spillet utallige af Partys søndags tours. Grunden til de stats er, at jeg har skiftet nick for ikke så længe siden.
@Power
Ja følte også at jeg havde ok styr på ham, men gad simpelthen ikke at risikere noget.
Sgu for nice det der gamle dreng!!! Kæmpe tillykke herfra...er fandme glad på dine vegne...
Mvh Bo
Hey Bosse!
Tak for det - jeg gir 100 øl næste gang vi mødes i Skolegade :-)