Chipleder med 60 tilbage.
Pokerpoliti
Party 500 K G
var eller på vej i seng, men kigger da lige lidt med...
Edit: Jeg kan ikke chatte ved bordet...
Ærgeligt med den 99 vs aj
Hvordan gik det i øvrigt i den der paradise masters? Jeg var inde for at kigge men kunne slet ikke se nogle turneringer på turneringssiden :S
det ser spændende ud ja tak :)
masters gik ikke selv om jeg var blevet nr 7 i forgårs (limit) og nr 9 i går ( rebuy ).
ØV hans AA var sku stærke :)
AV! Han havde rakettter!
Edit: Dælme godt han ikke havde en større stack!
Det var da en sygt passiv måde at spille sine raketter på, godt nok er i begge store, meeeeen.
ja ærgeligt, men sådan er det. Spillede en super turnering og så er det jo bare op på hesten igen :) .
ja det gik så heller ikke - raiser med aq og bliver callet af a10 - godnat og nr 35.
sovgodt
surt men ellers en god nat for dig, med fremme i begge.....
Du blev nr. 30
Ja, og det er ikke hvem som helst!
@Slim
Var det en hentydning? ;)
For ser da ud til at køre ganske udmærket hvis det er dig
Han ser nu ud til at spille ganske fornuftigt.
Samtlige ved bordet er jo lowstack bortset fra ham :P Han kører også godt på at der er en pænt spring mellem gevinsterne, så ingen vil rigtig risikere for meget ;)
Fik vidst sagt lidt for meget der, hehe.
Han har lige smidt næsten 1.5 mil chips på under 5 minutter, bl.a. andet næsten en mil på et hovedløst bluff
Så røg han ud efter at have overlevet et par all ins, har aldrig oplevet nogen smide så meget væk på så kort tid
Jeg synes egentlig bluffet var fint. Han ville have svært ved at calle med alt andet end en 3"er - det var så desværre lige nøjagtig dét, han havde.
- Asger
Atid let at være bagklog, og som du siger Asger_b så havde et meget stort udvalg af hænder smidt efter det nakkedrag. At han så lige har ramt en monster samtidig med hans farvetræk på turn, tja - så må man jo bare sige tillykke til manden!..
Jeg syntes nu stadig ikke rigtigt om det.
Han var langt fra commited til potten før han lavede det raise på turn. Jeg synes det er vanvittigt at risikere hele sin stack på at bluffe en pulje der var på 80.000, når han sad som han nu gjorde. Det var jo ikke ligefrem fordi han var presset i bund, han kunne nemt have foldet uden det ville have nogen nævneværdig indflydelse på hans stack
Men det er altid nemt at være bagklog, og måske mig der bare ville spille for tight ;)
En anden side er naturligvis, som du Toonarmy så korrekt siger - hvor comitted er man.....