Jeg har lige fået en 50% op til 375 Euro reload-bonus på Party Poker. Jeg har været inde på 2+2 og kigge og der er andre der også har fået den samme, så der må være nogen herinde der også har fået den. Den er på 500 $, hvis man har den kurs på sin konto.
Jeg kan selv se at bonus-"tilbuddet" udløber 12. maj, men det plejer ikke at være ensbetydende med at det er så lang tid man har til at cleare den, og af en eller anden grund kan man ikke finde ud af det ved at kigge på Partys sider, før man har lavet et deposit.
Er der nogen der har lavet et deposit, og kan fortælle mig hvor lang tid man har til at cleare den?
Party 500$ Bonus
Jeg har den også. Jeg har smidt et K ind og kan kun se at jeg skal spille min bonus igennem 7 gange - ingen dato, ingen point... Hvad fanden betyder det?
Kan de ikke bare lære at give noget rake back... Vi har forstået de er nærige, men lad os da nu bare se hvad vi får i stedet for det der gætteleg...
@lossen
Hvis du går ud i lobbyen, og klikker på 'See all bonus offers', kan du så ikke se hvor lang tid du har ved at kigge under 'expiry date'?
EDIT: præcisering
@los_champ
Hvis du går ind under Bonus Details, så vil din bonus stå som et link, du kan trykke på... Hvis du trykker på det, så vil du kunne se både Bonus expiry date og Pending release requirements.
@los_champ
Hvis du kigger på din bonus detalis står der også hvor lang tid du har til at spille den fri.
Det plejer at være 7 eller 10 dage, men har også set 14 dage som max.
Er også interesseret, hvis der er nogen der laver et deposit please tell :-)