Villain1 i hånden(CO) har åbnet løst, men ikke mere end std på party.
Jeg har åbnet løst og 3-bettet løst og villain2 i hånden(BB) har på et andet bord set mig 5-bette AI med J9 og suge vs AQ.
Lige så vel som jeg snapcallede med A høj i en 3-bettet pot vs villain2 og holdt hjem.
Udover dette har villain2 og jeg været involveret i et par 3-bettede pots, hvor jeg har haft overtaget-dette skyldes dog mest af alt at jeg har haft store handsker, men det ved han jo ikke.
Således relativt heftig dynamik.
Jeg mikser det op med et 3-bet pre, da villain1 ikke 4-better specielt light med disse stacksizes og den ikke er alt for køn at spille passivt oop. Vi kan også få sværty ved extracte såfremt vi spiker set. Nuvel:
Total number of players : 6
Seat 5: Cripz_Bloodz ( $1,131 USD )Seat 2: Futoaschnudl ( $1,852 USD )
Seat 4: HERO( $2,097.01 USD )
Seat 3: UMakMeSikkk ( $3,180.53 USD )
Seat 1: a1mtron ( $1,689.50 USD )
Seat 6: lolEurodonks ( $1,000 USD )
IT_FACTORY posts small blind [$5 USD].
Cripz_Bloodz posts big blind [$10 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO 9♣ 9♥
a1mtron folds
Futoaschnudl raises [$35 USD]
UMakMeSikkk folds
HERO raises [$120 USD]
Cripz_Bloodz raises [$315 USD]
Futoaschnudl folds
HERO? Villain har ikke 4-bettet som 3.mand før i denne session.
party 5/10: 99 facer 4-bet
cool 4bet. mmm nogen bluffer aldrig i dette spot, andre syntes næsten det er
et masterplay, som dårlig kan misbruges.
Hvis han har bluff i sin range her, syntes jeg shove er fint.
Hvis ikke, så fold. men det kan dog aldrig være et super skidt shove.
Iøvrigt kunne jeg bedre lide, med denne dynamik, villains osv, at flatcall
villain1 og spille 99 i pos. Men med den ide, at der er store chance for et
3bet fra blinds, som du så selv 4better (og staker af self)
har ikke spillet så meget mod Cripz, men han virker umiddelbart til at være en ok og tænkende spiller.. men medmindre der har været nogle fights mellem jer, eller villain er semi tiltet tror jeg bare jeg mucker her.. tror rigtigt ofte han sidder med AK, og så flipper du.. men chancen for overpar er der også, tror ikke han gør det med mindre end 99.. og derfor tror jeg heller ikke du får ham til at mucke ved at komme over toppen.
i teorien folder jeg, i praksis rammer jeg skub-knappen nogengange ved et uheld =p
"Iøvrigt kunne jeg bedre lide, med denne dynamik, villains osv, at flatcall
villain1 og spille 99 i pos. Men med den ide, at der er store chance for et
3bet fra blinds, som du så selv 4better (og staker af self)"
Enig.
Tror dem der 4-bet bluffer 4better mindre, så jeg drysser..
Vil dog sige i forsvar for et skub, hvis han er dygtig og kender lidt til dit postflop spil, (i det tilfælde du også betragtes som agro her)
At vi måske kan tage AA ud af hans range. Da selvom det er et gennemsigtigt spil er standart, at flatcall AA fra blinds her. kommer igen
an på hvordan han ser Villain1.
Ahhhh smid en mønt i luften! krone = shove plat=fold :-)
@JensMøgtyr
hvad nu hvis villain har taget højde for det? ;) det kan man vist ikke gennerelisere.. men igen, det er forskelligt fra spiller til spiller, og jeg har ikke selv spillet ham nok til at vurdere hvad det betyder.