Jeg oplever gang på gang at jeg bliver disconnected når jeg spiller på Party.
Er der nogen der oplever det samme?
Det sker typisk når jeg har spillet omkring en halv time, så får jeg beskeden "internet delay" og der efter "connection lost". Der kan gå alt fra 30 sekunder til 3 minutter før jeg får forbindelse igen, men så sker det tit bare få minutter efter igen.
Jeg spiller SNG'er, så det er altså rimeligt kritisk når jeg mister forbindelsen.
Når jeg bliver disconnected kan jeg stort set altid surfe rundt på nettet uden problemer, men nogle gange sker det også at hele mit internet ryger sig en tur. Dog kommer det altså op at køre igen efter de der 30 sekunder til 3 minutter.
Jeg tror ikke at det er PartyPoker for så havde de nok fået tonsvis af klager og havde fået det rettet for længst.
En anden mulighed er at det bare er mit internet der generelt falder ud, og så ligger fejlen enten ved TDC eller ved mig selv. Jeg tror dog ikke at dette er tilfældet da jeg ikke har oplevet at mit internet har haft udfald på andre tidspunkter end når jeg har spillet på party.
Derfor mistænker jeg lidt min Bullguard Firewall for at være skyld i problemerne.
Er der andre med Bullguard, der har problemer med Party?
Er der nogen der kan hjælpe mig?
------------
Det tekniske:
Jeg har Bullguard Antivirus og Firewall,
TDC ADSL Internet 4 Mbit,
Windows XP Home Edition SP 2.
Party Disconnection Bullguard?
19-11-2007 18:19
#1|
0
19-11-2007 21:07
#2|
0
and8 OP
Er der nogen som spiller uden problemer på Party med Bullguard som antivrusprogram og firewall?
19-11-2007 21:09
#4|
0
Jeg oplever det samme af og til har en 8mb linie og ingen BullGuard.
Det ligner noget ged på TDC centralen.
19-11-2007 21:26
#5|
0
and8 OP
Okay, jeg er faktisk ret sikker på at fejlen ligger hos TDC nu. Har lige været inde på
kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1896100686&dogtag=f5_p_kc_di_bre
Der står at problemerne i dag startede kl 16:58. Det var præcis der at jeg oplevede et kæmpe udfald mens jeg spillede (Jeg skrev tidspunktet ned, hehe :-) ).
Jeg har bare oplevet det samme i snart en uge, så jeg håber da virkelig at de får rettet fejlen nu.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!