249 fra start
50 tilbage
30 får penge
Avg er ca 14000
Ingen reads på villains, da jeg er forholdsvis ny ved bordet
***** Hand History for Game 5938788561 *****
NL Texas Hold'em Trny: 33255240 Level: 7 Blinds(300/600) - Friday, May 04, 20:50:13 ET 2007
Table $20K Gtd (1008503) Table #4 (Real Money)
Seat 10 is the button
Total number of players : 9
Seat 2: Razga ( 11,330 )
Seat 3: lixpau ( 7,100 )
Seat 5: Jasrow ( 16,260 )
Seat 6: rtibi ( 9,740 )
Seat 7: JackPozzi ( 11,490 )
Seat 10: MRKEH ( 4,680 )
Seat 4: KeltWeil ( 4,920 )
Seat 1: Cashqueen88 ( 18,490 )
Seat 8: crazylau ( 14,971 )
Trny: 33255240 Level: 7
Blinds(300/600)
** Dealing down cards **
Dealt to Razga [ 7♥ 7♣ ]
lixpau folds
KeltWeil folds
Jasrow folds
rtibi folds
JackPozzi folds
crazylau raises [1,200]
MRKEH calls [1,200]
Cashqueen88 folds
Razga is all-In [10,730]
Std. eller skal jeg bare holde mig væk?
Party $20k ($100+9): Sqeeze?
Call for set...
Hvis du skal raise så sig 5000 cirka or so og fold til et all in fra crazy og call MRKEH
Men jeg caller bare her uden reads
Tror du finder bedre spots at skubbe i.
Clickraises skal man altid være påpasselige overfor og når en shortstack med 8BB nøjes med at calle et clickraise, skal man være endnu mere påpasselig.
På den anden side set er der også mange som simpelthen har de her gay-raises som standard, og bruger det så de lettere kan slippe ud af hænder når blinds presser på. Hvis dette er tilfældet er dit move jo perfekt.
Vurderer dog et call vil være det bedste her (når det nu kun koster 600 at se et flop), men hvis du vil raise må det være AI. Et raise til 5000 for så at folde hvis bigstacken skubber mener jeg ikke der kan være tale om, da du comitter dig altfor meget med et sådan raise.
@razga det er normalt nice spillet, fordi orignal raiser er fat så hans range er stor, hvis det var en short stack ville range være stor middle stack slår dig nok eller folder ikk til et coint flip AJ og op og ingen grund til at flippe nu når du ved han vil call, sys du gør fejlen i ikk at se ham som co call'er er short og kan aldrig smide, hvis du skal skubbe på små pockets skal du helst have de usyndlige % med dig dvs dem hvor de folder, så de skal helst kunne folde hvis du skubber 77 og det kan ham som caller ikk, hvis begge var Phat Stackz ville det være nice play, her tigger du bare om en 50/50 med short stack og er skidt inden hvis big stack caller
@ AlexKP
Re-raise like 40% af hans egen stack og folde til et push når hans odds på crazylau's push bliver noget der ligner 4:1, for derefter at sidde med 10BBs er nok det dårligste play du kan lave her.
@razga det er ikk obligatorisk at spille en hånd fordi de danner et par husk det
Insta skub, også hvis de limper!! Hvad sker der for tørfisk her???!!! :S
Den pusher jeg nok også. Situationen er ikke 100% optimal for et push, men vil mene det går an. Er dog lidt ubehageligt at gøre uden reads.
The end:
Bigstack folder og shortien caller med 44. Mine 7'ere holder.
Jeg synes det er sygt ringe at raise til 4k her...
Skub nu lortet ind og lig pres på de andre...
Jeg skubber for tit i disse spots hvor jeg rammer ind i JJ eller lignende. Så jeg arbejder på at komme lidt væk fra disse squezes. Især når du kan få et flop for 600 med fine implieds odds.