Jeg har spillet noget semiTAG på dette board, været en lidt mere aktiv her end på andre borde. Det skyldtes dog pæne kort. Villain er ukendt. Han åbner for 4 i CO, jeg siger 12 på knappen med AxAx, betalt af Villain som eneste. Han har 139$, jeg dækker.
Flop: K ♣ 8 ♠ 7 ♣ (25,5)
Villian checks, Hero bets 17, Villain raises to 60, Hero raises all in.
Hvad siger I?
Villain efterlader sig 67$ på floppet.
Party NL100, AA 3-bet AI
Øhh standard..
Hvad vil du da ha råd om??
Standard.
22 på flop, men afhænger selvfølgelig af din normale betting-pattern.
Jeg siger 20 på floppet, men det er småting. Ellers spiller du den fint, tror vi ser AK rigtig mange gange her.
Jeg poster netop hænderne, fordi der er en helt, helt anden dynamik på PP end crypto, hvor jeg normalt spiller. + Jeg er running sick bad for tiden, og helt std situationer virker pludselig helt væk for mig.
Hilb: Jeg har netop kørt dette 2/3 pot i rr pots so far, så jeg ville ikke afvige fra det.
Ok, well 2/3 er også fint i rr pots, speiclet på et tørt bord. Men på et K♣ 8♠ 7♣, synes jeg den skal have mere pedal. Det er trods alt NL100 anyways..
Hvordan er dynamikken forresten anderledes på PP vs Crypto?
@ Hilb
PP er meget mere løst og aggro. Crypto er lidt mere nittish, uden dog at det er super nittish. Det skal man lige vænne sig til.
Mancini,
Ok, hvis PP er mere løst og agro skal du også tilpasse din game-plan dertil. Og IMO vil det bl.a. også betyde at du skal bette hårdede med stærke hænder, specielt hvs du er TAG.
Siger mere prf: 14-15 (tænk på at eff. stacks er knap 140bbs), floppet får 18-20.
Som spillet kommer vi ikke væk - slet ikke uden reads (som i øvrigt skulle være meget pålidelige før jeg slap væk).