Villain har spillet 41/21/1,5 over 50 hænder...en LAGish stil hvor han elsker at se flops uanset pos og så ellers caller en masse efter flop dog stadig et usikkert read..
Hero har spillet 20/14/2 ca.
$200 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, November 28, 09:44:10 ET 2007
Table Table 125893 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: halspastille ( $424.15 USD )
Seat 3: LYVMLA ( $560.35 USD )
Seat 6: duudi ( $440.87 USD )
Seat 4: HERO( $217 USD )
Seat 5: JUSSIKOO ( $253.30 USD )
Seat 1: NvRgoBust ( $180 USD )
JUSSIKOO posts small blind [$1 USD].
duudi posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J♥ T♥ ]
NvRgoBust folds.
halspastille folds.
LYVMLA folds.
HERO raises [$7 USD]
JUSSIKOO calls [$6 USD]
duudi calls [$5 USD]
** Dealing Flop ** [ K♥, 7♥, 2♥ ]
JUSSIKOO bets [$12 USD]
duudi folds.
HERO raises [$40 USD]
JUSSIKOO calls [$28 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♣ ]
JUSSIKOO checks.
HERO??
regner ikke med nogle checker her...men hva så
B/C, B/F oder was?
Party NL200 flush i probl
B/F er nok det rigtige at vælge.
Han har nok mere sandsynligt noget A♥x eller Kx, måske KQ♥.
2/3 pot er fint til et draw. Raiser han må du folde. Kalder han, så folder jeg til action på any ♥ / K.
Er der noget jeg misser i den HH? .... B/C her anyday med det read, alt andet ville være -EV for 100BB
Jeg tror ikke, at en fisk med 1.5 i aggression reraiser et set på floppet. Det gør han dog med en flush, der ikke er nut flush.
Raiser han turn, så er vi skidt ude er mine erfaringer.
Men jeg lytter da, hvis der er andre meninger.
imod ham her b/c
jeg ville nok aldrig b/f denne hånd for 100bb's, hvis du er usikker kan du jo altid checke turn og kalde/valuebette river
hvad er B/F og B/C og det der tre tal ved siden af hinanden adskilt af /'er?
er ikk helt inde i slang ..
@aqqa
B/C = Bet ud og Call hvis du bliver raiset
B/F = Bet ud og Fold hvis du bliver raiset
Jeg er lidt overrasket over denne enighed mht. B/C.
Jeg kan ikke se ham C/R turn med noget vi slår. KQ♥ måske men ellers ikke.
Villain er ikke aggressiv nok til at smide den all-in efter et flopraise og udstik på turn.
I teorien mener jeg, at vi skal folde. Måske er det ikke muligt i praksis.
@PSchmid
Nu ved vi ikke, om Villain c/r turn, men han kunne sagtens sidde med K2s.
men hvad betyder 41/21/1,5 ?
At han selv har smidt penge i potten 41% af gangene - raiset 21% af gangene pre og har en total aggresions faktor på 1.5 :]
ok
Hvis vi better 2/3 pot på turn, så er det ca 70 og hvis villain raiser allin, skal vi kalde noget der ligner 100 for at vinde 341 og det giver os jo enormt gode odds.
Problemet er at villain oftest har os slået, hvor vi 0 outs har (77, 22, K2s er alle i villains range)
Så ved B/C håber vi altså på at villain tilter med A♥x (hvor han stadig kan vinde) eller spiller en floppet flush lidt alternativt, og her taber vi stadigvæk til et par kombinationer.
Den del af villains range vi slår, udgør altså ikke særligt meget, og den skal altså udgøre noget der ligner 23% af hans range før vi kalder.
Havde villain været nit, så imo klart fold, nu er han måske tilpas donket til at det er et call, men synes ellers ikke den er så ligetil.
NB: Kan have lavet noget galt i min hovedregning, og så har jeg heller ikke taget højde for de gange villain har outs, så vi skal sikkert være foran hans range tæt på 30% af gangene.
okay...den deler vandene den her...
her er resten
HERO bets [$80 USD]
JUSSIKOO raises [$160 USD]
HERO is all-In.
JUSSIKOO calls [$10 USD]
** Dealing River ** [ 5♠ ]
JUSSIKOO shows [ 2♦, 2♠ ]four of a kind, Twos
Kan i bakspejlet godt se at det er et klamt fold der bør hives op her, men når man multitabler 8 borde og party er så fyldt med random donks er den svær at slippe efter turn raiset hvor jeg føler mig pænt potstuck...og en loose donky skal ikke vel ikke ha et gratis river kort når han kan sidde med A♥x osv...
Fint spillet Chrallen.
Vil ikke finde et fold frem med det read du har, på trods af at hans AF er ret lav.