Hvormange her fra Pokernet spiller lige netop her?
Party nl400
Muligvis er du med dette spørgsmål ude efter nogle nicks ? og måske endda et helt særligt?
men det er alligevel ofte denne type spørgsmål bliver stillet.
kunne det derfor ikke været underholdende hvis pokernet lavede nogle stats på deres brugere? jeg tænker vi kunne besvare spørgsmål så som:
hvilken del af landet er du fra?
Hvilke spil spiller du?
hvilket site?
hvilket cash level?
turnering eller cash?
Live/ internet (procent)?
hvorlænge har du spillet?
er du vindende?
Prof / amatør?
Bruger du ''tillægsprogrammer'' og hvilke(t)?
Har du læst bøger og Hvilke?
Altså spørgsmål i den kategori og gerne flere, det kan PN''erne jo selv bidrage med.
Det kræver selvfølgelig at mange svarer og at de svarer ærligt!
(spiller desuden også nl400)
Jeg tænkte også lidt a la det samme.
jeg starter
kbh v
nl holdem
party
nl400
10/90
siden 17 marts
amatør
pokerspy
lee jones winning low limit og er i gang med nogle af de andre
Jeg kan da også lige skrive lidt:
+rhus (Risskov)
FL HE, NL HE, SnG.
Primært Crypto pt.
1/2-2/4, ú50.
Cash
5/95
1¢ år
Amatør (semi-pro)
Pokertracker, PAH, MTH, SnG Power tools.
Winning low limit holdem, small stakes holdem, holdem poker for advanced players, dele af super system 2, de 2-3 danske bøger der er kommet og er igang med NL Holdem, the theory of poker og mason malmuths poker essays.
Pavel55 er vist en MNLH fra 2p2, kan ikke lige huske hvem, og er ikke helt sikker... hehe
Ville det ikke være mere interessant og høre, hvem der er den bedste NL400 spiller på Pokernet?
Er du i gang med noget selvpromovering AB? ;o)
Nej nej. Jeg -ved-, jeg er den bedste. Det var mere, hvad andre troede ;-)
Mit foreslag gik mere på at pokernet lavede en survey (tror det hedder/ eller quick poll), som man besvarede annonymt - hvorpå der blev lavet nogle stats på pokernet.
eksempelvis 70% er vindende pokerspillere, 7% er pro, 90% har læst Ún pokerbog og xxxx er den mest populære, Københavnerne spiller de højeste limits, gennemsnitlig har PN''erne 3,45 års erfaring med poker... - altså i den dur.
spørgsmålene kunne opdeles og ligges på siden ugentligt i en periode, hvorpå brugerne hurtigt kunne besvare.
men jeg ved ikke om der interesse?