Hej
Har downloadet, party poker, og prøver at registrere, men der sker ikke en dyt ;))
Hvad er problemet, kan det være for jeg ikke har sat nogle penge ind på min konto ???
Please help, da jeg jo gerne vil være med i den turnering ;)
Party poker 50000$ freeroll
jeps, det er problemet, der skal ha været lidt mønt inde og vende på din konto... efter hvad jeg har forstået:-)
Ok, jamen så må jeg jo ind og hæve et andet sted ;))
Tak for hjælpen, Mikkmakk
Det er ikke nytårsaften, det er fredag D.30/12, nytårsaften er så vidt jeg ved på lørdag:-)
Lad være med at spille den... Der er størst chance for at i ikke vinder noget. Dermed Vil jeg foreslå at i laver noget andet hvor i er garanteret penge (e.g. gå med aviser)
Det er 21.00 mener jeg eller 20.00
Nogen der ved når man har sat de 50 $ ind, kan man så hæve dem igen umiddelbart efter,eller skal man spille for dem ;) ???????????
@jklaen er det fordi at du selv gerne vil have en større change for at vinde eller på hvilken baggrund frarråder du at spille den, ?
der et pt. 774 med, og gevinst sum er 50.000$ =langt over 300.000.00 DKK FOR EN FREEROLL, det er da bare med at lave lidt rettidig omhu og så melde sig til, ( hvad end der nu måtte være af forhindringer)
just my 2 cents.
PS. men hvis du tænker på 14 15 årige , der skal til at omgå loven, for at få en plads, SÅ er det helt okay