Jeg opdagede lige idag at min juni partybonus på 150$ udløber efter en uge, ikke efter en måned som jeg troede :-|
Det betyder at jeg skal nå at spille 1050 rakede hænder inden kl. 01 idag dansk tid (teknisk set i morgen)
Jeg er lige gået i gang med at 4-table og har foreløbigt nået 60 hænder... Jeg er lidt presset.
Når jeg det? :-)
Party Poker bonus, 1050 hænder
Spil optimalt, spil ikke efter bonus..
Du får mange flere $ ved at spille velovervejet :)
Du har 9 timer.
hvis du spiller over $1-2 burde du nå det...
9x50x4 - 1800 hænder 70-80% er raket min. 1260 rakede hænder
No problemo Eksplicit ;)
@Crunchii
Jeg prøver skam altid at spille optimalt... men jeg spiller også efter bonus.
150$ er en pokerdagsløn for mig, så hvis bare det går even up... Hvad jeg så i dag tjener derudover i dag er.. well..bonus oveni ;-)
@
Lige nu spiller jeg et 2/4 og 3 styks 1/2.
Er der stor forskel på antal rakede hænder på de 2 limits? Jeg kan såmen godt 4-table 2/4, jeg har bare kun 600$ på min Party-konto idag, lidt i underkanten men der kunne selvfølgligt hurtigt komme flere...
Status: 135 hænder men ca. 40$ nede. Flopprocent 30%, så ikke fordi jeg spiller flere hænder end acceptabelt på Party 1/2$ bare varians, nogle riverbadbeats :-)
Nej... jeg har lige fået lavet min desktop, tror ikke min bærbare kunne klare så mange :-)
Ved du hvordan jeg får fat i det smarte program? Så vil jeg da prøve det...overvejer nu også at købe ny skærm.
Ser lige om jeg kan finde Orca"s link.
Har lige checket min bonuskonto, og jeg har altså en måned til det, så tror du ikke at du har set forkert.
Skød penge ind d. 9/6, og har ikke haft tid til at spille, så er kun oppe på ca. 550, men det er jo alt rigeligt når jeg har frem til d. 9/7.
Du kan hente det på [a:http://www.improve.dk/mth.rar ][a]. Du kan dog naturligvis ikke køre 12 borde hos Party, og hænder hos skins gælder ikke med. Så det kan kun hjælpe dig med at klare de 4 borde lettere :)
Jeg går ud fra at du spiller shorthanded? Det vil ihvertfald speede det noget op.
Orcas link er her
l.improve.dk/?378
Forøvrigt Orca. Er først begyndt at bruge dit program nu (efter jeg begyndte på Party), men det gør mig max forvirret indimellem. Undgår at folde før den popper op i det hjørne jeg har sat den til, men nogle gange dukker der alligevel et vindue op i venstre øverst (hvor jeg har de borde uden action)og et andet i højre nederst (hvor jeg har dem med action). Siger det dig noget, eller gør jeg noget forkert?
Synes at det er svært at køre mere end tre borde, da jeg har svært ved at følge med i de borde der ligger så jeg ikke kan se dem (og det hjælper ikke at sprede dem i alle hjørner, da min laptop alligevel gør at jeg kun kan se 1½ bord). Skal man bare ignorere dem man ikke se (måske jeg blot at bange for at glemme noget action når jeg har committed halvdelen af min stack)?
Hmm, gik vist ikke læst hele tråden inden jeg lagde linket ud :-)
@ Orca
Er der stadig et link der fungerer til den optagelse af dit multitabling.
Hvorfor kan han ikke køre 12, eller hvad er det jeg misser, i forhold til at du har nævnt at du kører 12 ad gangen?
Du kan max køre 4 borde ad gangen fra samme partyskin. Han spiller måske 4 x party, 4 x multi og 4 gange eurobet.
Mvh.
Mads
"Er der stadig et link der fungerer til den optagelse af dit multitabling."
Mener du download af programmet? Det står lidt længere oppe.
Han kan sagtens køre 12 borde, men så bliver det 4 på hvert skin, og siden målet er 1050 hænder på Party, så vil hænderne på de andre skins ikke tælle med.
Mht at multitable, både med og uden mit program så er der nogle ting man må indstille sig på, og som skal trænes. Man kan ikke følge med hvert bord konstant, og man vil ofte ikke se showdown (hvilket jeg dog er ved at forbedre i den nye version). Herudover gælder det om (når du kører med mange borde) at ignorere alt andet end det aktive bord i det aktive hjørne. Der vil stadig poppe borde op i de andre hjørner, men det er kun det aktive bord som vil blive holdt frit for andre borde, og det er kun det aktive hjørne som er mest kritisk.
Pis-pis-pis!!!
Mit lorte kollegie-net gik ned mens jeg var inde i 3 større hænder og All-in protection gælder kun for en hånd.
Resultat 20 minutters frustration og 60$ nede.
Er på 270 hænder men er nødt til at smutte ud i solen og løbe 5 kilometer for ikke at tilte.
Poker er et crappy spil... jeg skal vist læse "Zen and the art of poker" en gang til... zzzzZZZZZzzzz
Sidste gang gik jeg en 2-3 timer over tid og fik min bonus alligevel.
Det er ingen garanti.... men hvis du ikke når at blive helt færdig til tiden, så prøv spil færdig alligevel.
Til dem der har fulgt mit lille ræs her.. :-)
Jo, jeg nåede det i fin tid, stadigt 3 kvarter til. Var ellers urolig på et tidspunkt.
7 timer på 4 borde tog det, det synes jeg er en god bonus :-)
Resultat:
150$ i bonus
240$ i gevinst tilsvarende ca. 3 Big-Bets i timen per bord.
En timeløn på 330 Kr.
Tilfredsstillende pokerdag :-)
Mvh.
Eksplicit
Motto: Spil aldrig uden at få bonus og/eller rakeback
Er denne junibonus stadig i live?
Nogen der har et bonuskode eller et link - synes ikke at finde noget noget på hjemmesiden.
Nej, den er udløbet. Du er vist også lige gået glip af en "hemmelig" 100$ bonus der udløber den 20 juni hedder "pokeracenow".... man skal følge med
:-)
mht. multitabling så fungerer det da fint med 4 borde samtidig såfremt man bare kører 1600x1200?
1280 * 1024 kører også fint 4 borde med en smule overlap.. man skal bare sørge for at sidde i forskellige sider på alle bordene, så man altid kan se der hvor man selv sidder (plejer at kunne ordnes med noget bord-rokade) :-)
Mvh.
Eksplicit
1280x1024 fungerer fint med 12 borde med en anelse overlap. Det gælder bare om tilvænnig.
Jeg forstår ikke hvordan man får downloadet det der program så man kan se 12 borde på én gang. Jeg har prøvet at klikke på linket men så downloader jeg bare et word dokument med en masse mærkelige tal!??
Kenneth, du kan jo knap nok overskue 1 bord... hvad i alverden vil du med 12?
lol Hardgrove, du er jo en fisk. Jeg vil jo ikke have 12, jeg vil bare gerne kunne se alle borde på en gang så de ikke popper op.